Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå...!Ok, hvem tulling var det som gav det navnet "morgenkvalme"?? Sikkert en mann!! Er det en tid på døgnet hvor jeg aldri er kvalm så er det på morgen...
Når er kvalmen verst hos dere?
Nå...!
Hører om de som har kjekspakka på nattbordet...Hahaha!
Jeg er ikke veldig kvalm, men det er verst på morgenen. I dag tidlig brakk jeg meg og, men håper ikke det blir verre. Det eneste som hjelper er å spise , og resten av døgnet klarer jeg å ligge litt i forkant, slik at jeg slipper å bli kvalm. Om morran burde jeg vel egentlig blitt vekt med frokost på senga for å ha sjans. Kanskje det er derfor?
Hahaha!
Jeg er ikke veldig kvalm, men det er verst på morgenen. I dag tidlig brakk jeg meg og, men håper ikke det blir verre. Det eneste som hjelper er å spise , og resten av døgnet klarer jeg å ligge litt i forkant, slik at jeg slipper å bli kvalm. Om morran burde jeg vel egentlig blitt vekt med frokost på senga for å ha sjans. Kanskje det er derfor?
Jeg har ikke noe spesielt tidspunkt da jeg blir kvalm, men jeg reagerer med å bli kvalm mye raskere nå enn til vanlig.
Jeg er sykepleier og i min jobb blir det ofte litt tørking av tiss, bæsj, spy osv. Vanligvis går dette veldig greit, jeg har jo gjort dette i 15 år, men nå vil jeg brekke meg hver gang! Er redd jeg kommer til å spy på jobb. Og jeg er bare nesten 6 uker! Jeg har ikke tenkt å fortelle noe på jobben enda, så det er vel bare å knipe igjen og håpe på det beste!
Ok, hvem tulling var det som gav det navnet "morgenkvalme"?? Sikkert en mann!! Er det en tid på døgnet hvor jeg aldri er kvalm så er det på morgen...
Når er kvalmen verst hos dere?