Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Må komme tilbake tirsdag neste uke.. Også bare som en sjekk, virket ikke som om det var snakk om noen innleggelse eller noe selv om jeg da er 14 dager over termin [:@]
Tok sparketest og ultralyd - ingen hast med å sjekke om jeg var moden eller noe... Var drit skuffet når jeg gikk derifra.. Føler jeg ALDRI kommer til å føde.. UÆÆÆÆÆÆÆ[:(][:(][:(][:(]
Er det mulig???? er ikke du snart 42 uker da?? jeg har vært hos JM i dag, og hun bestillte time til meg neste torsdag for overtidsvurdering, er da 41+5/6 og hun sa at da ville de antagelig strippe meg, og så ville jeg få en modningstbl. hvis det ikke var modent, og så ville jeg få time dagen etter eller 2 dager etter for igangsetting... så rart at du må vente så lenge.. hvor stor er babyen da, sa de noe om det??
Legen snakket om at babyen var oppimot 4 kg... Jeg er så frustrert at jeg satt med tårer i øynene i bilen hjem.. Legen var dårlig med å kommunisere, ofte det som er det verste..
har det skjedd noe?? tegn til at ting er på gang????? er spent... kjedelig med leger som ikke kan kommunisere, desverre er det alt for mange av dem... du må holde meg/oss oppdatert på om det skjer noe da.. unner deg å føde før meg!! føler egentlig jeg fikk en ny termin med overtidstimen torsdag 8.6, så nå er jeg faktisk ikke så utålmodig lengere.. krysser fingrene for deg[:)]