ORIGINAL: Ruby Gloom
ORIGINAL: Joffen
Hehe[:D] Bare tullet altså!
Vet ikke om jeg hadde fått mulighet til det heller, er for tiden tobarnsmor siden toffen sin lille gutt ligger på sykehus[:(] Og han er veldig syk av RS-viruset, så toffen og mannen har rom der oppe.
Men skulle det endre seg, så blir jeg gjerne med[:)]
[:(] Går det noe bedre med han? Jeg fikk beskjed av mannen om å svare på statusen din hin dagen (men fikk ikke tid), han er veldig sympatisk og lei seg på dine vegne. Nevøen hans (eller vår da) var nettopp innlagt pga lungebetennelse, med slanger ned i kroppes osv. Han føler med alt og alle.
Forresten har vi enda en liten kjenning som ligger på Haukeland med virus, stakkar. Syns det er veldig skummelt [&o]
Men kom om du kan da, ta gjerne med begge, med mindre han er i bhg? Hvis du vil gjøre det på den måten, så kan jeg jo kanskje ha med Ronja, de er jo samme alder! (1 mnd forskjell). Stink about it.
Skjønne mannen din

Det var kritisk en liten stund i går kveld, så han er nå satt på sonde og c-pap...Og han får adrenalin og antibiotika...Stakkars liten[:(] Men de hadde en god samtale med en flink lege i går, så de ser lysere på det nå. Men han blir nok liggende der en stund ja!
Får se ang fredagen, han går i bhg så blir nok til at han leveres der...Men vi ser det an!
(Følg med på facebook, oppdaterer nok der etterhvert[:)])