MORELLSKATTEN!!

Ruby Gloom

Elsker forumet
LOOK WHAT I GOT FOR YOOOOU!!

*poff*

Jeg dro med meg Tindra rundt og rundt i byen idag for å finne de som sto og delte ut. De var alltid et steg foran meg, men jeg fant de til slutt!
Så ENDELIG fikk jeg en til, så du kan få en du og
Don´t say I never give you nothing! [8D]

Ruby - du er så GREI du!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
Ai LÅVV ju!!

Skal vi leke neste uke en dag?? Jeg har ingen planer som jeg kan komme på!

jeg vil og være med og leke [:(]

Næææi....!!!!

Jo, åkei da [8D]

Jippi, ja det vil jeg kjempehjerne. [8D]

Men kan bare torsdag eller fredag da [8|]
har møter mandag, så skole tirsdag (samt panikk-pugging), og så matte-tentamen på onsdag!

fredager passer ALLTID for meg [:D][:D]

Alle dager passer alltid for meg... Foratte jeg har nemlig ikke noe liv.. [8D]
Bortsett fra denne uken - da har vi gjort noe hver dag... Og jeg holder på å bli ROTFYLT - og tannlegedamen er stygg med meg (sympati mottas med takk).

Bitchface-tannlegeskank-ass.
Mangler en rotfylling selv, i fortannen. Men tør ikke gjøre noe med det. Det er jo andre gangen det er vondt! [&o]

Ska me sei Fredag da? Eller Torsdag? Eller en av de?

klemme på

og til Tannlegen din

Takk for sympati - det føles alt myyye bedre! [:D] Mhm - det var andre gangen i dag... IKKE kjekt altså!!! [&:]

For min del kan vi bare si en av dagene [:)]

Fredag??[;)][;)]

Works for me [:D]

ORIGINAL: Joffen

Hva med meg da??? [:(]

kanke du bli med og daaaaa [:D][:D][:D]

Ja, du også da seff [:D] Og alle som vil faktisk! [:D]

Hehe[:D] Bare tullet altså!

Vet ikke om jeg hadde fått mulighet til det heller, er for tiden tobarnsmor siden toffen sin lille gutt ligger på sykehus[:(] Og han er veldig syk av RS-viruset, så toffen og mannen har rom der oppe.
Men skulle det endre seg, så blir jeg gjerne med[:)]

ORIGINAL: Joffen

Hehe[:D] Bare tullet altså!

Vet ikke om jeg hadde fått mulighet til det heller, er for tiden tobarnsmor siden toffen sin lille gutt ligger på sykehus[:(] Og han er veldig syk av RS-viruset, så toffen og mannen har rom der oppe.
Men skulle det endre seg, så blir jeg gjerne med[:)]

[:(] Går det noe bedre med han? Jeg fikk beskjed av mannen om å svare på statusen din hin dagen (men fikk ikke tid), han er veldig sympatisk og lei seg på dine vegne. Nevøen hans (eller vår da) var nettopp innlagt pga lungebetennelse, med slanger ned i kroppes osv. Han føler med alt og alle.
Forresten har vi enda en liten kjenning som ligger på Haukeland med virus, stakkar. Syns det er veldig skummelt [&o]

Men kom om du kan da, ta gjerne med begge, med mindre han er i bhg? Hvis du vil gjøre det på den måten, så kan jeg jo kanskje ha med Ronja, de er jo samme alder! (1 mnd forskjell). Stink about it.

Sorry for litt kupping..

Morellskatten

Hvordan går det på gården? Endelig blitt kvitt litt trær eller? [8D] Burde jo komme deg noen vei nå da når de har forandra det litt så man får enda mer watering cans [8D][8D] Ommøblert alle disse trærne dine ? [:D][:D]

Sorry for litt kupping..

Sjelden [8D]

ORIGINAL: Sanka

Sorry for litt kupping..

Morellskatten

Hvordan går det på gården? Endelig blitt kvitt litt trær eller? [8D] Burde jo komme deg noen vei nå da når de har forandra det litt så man får enda mer watering cans [8D][8D] Ommøblert alle disse trærne dine ? [:D][:D]

Nei - altså, jeg begynte med sortering for å prøve å få system i sakene... Men det tok SÅ lang tid at jeg begynte å klø i lillehjernen, så jeg måtte bare gi opp [8D] Får vi vann av å høste orchards nå? Jeg har ikke orket å høste dem på en stund, for jeg trenger IKKE flere seedlings [8D][:D]

Back
Topp