Morbide barnefilm-sitater

Kal-El

Forumet er livet
Fra Alladin (Disney): "Jafar! Dette er en skandale, heretter vil jeg at du skal diskutere fangene med meg før de halshugges!"

Noen som har flere morbide utsagn fra barnefilmer? Kom med dem.

Kan ikke huske noe spesielt, annet enn at de i den orginale Peter Pan filmen banner litt. Hører en skikkelig sjørøverstemme som sier : "Åh, dææææven!" [:D] 

Syns det var litt morsomt jeg da..[8D] De har nok ikke gjort det sånn i dag hvis det evnt har kommet ny lydinnspilling til filmen.

Kommer ikke på noe jeg heller,nå når du spør....=)

ORIGINAL: [Frk.K]

Kommer ikke på noe jeg heller,nå når du spør....=)

Kommer ikke på noe jeg heller... annet en "jan thomas" handymanny....[:-]
Blir så irritert over når de snakker...! "see, det er en flashlight!!" og "exellent exellent, vil dere ha noen cookies?" *spyyy*

*jernteppe* Kommer ikke på et eneste usømmelig eller morbid sitat i fra barnefilmer - men er nok mange av de! [&:]

ORIGINAL: Skriljus

eneste jeg kommer på er fra harry potter , den første filmen... på norsk så sier en av de " å blodige helvete"
men ellers kommer jeg ikke på noe

"Oh bloody hell" seie jo Ron HELE tiden,..heheheh....[:)]

I de fleste Disney-filmer så dør moren i begynnelsen av filmen. I noen få dør faren i begynnelsen, og i ytterst få dør ingen.

Kom på noe..
Det er ikke morbid da,men morsomt og litt rart..

I slutten av Askepott,da de to musene ser ut vinduet da tjenern til kongen kommer og skal prøve glass skoen på disse stesøstrene...
Så sier den ene musen: Se kuken..
Andre musen..: Kuk...?Kukuk..?? en stoor kuk

haha..dette skal jo bety kusk..[:D][:D]

Her..ahhahha
http://www.youtube.com/watch?v=VOdP6IDU7N4

[Frk.K]: AAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Back
Topp