Moralsk dilemma(veldig lang).

Du har all rett til å tro akkurat hva du vil vettu [8D]

Om det var hevn eller noe jeg var ute etter, så ville jeg ikke engang gidda opprette denne tråden. Da hadde jeg sendt han en blå body med søt påskrift på, noen julekort og noen bilder han sikkert hadde følt var noe ufint å få via meg..

Tråden ble oppretta for å få innspill om det var rett å gi faen, eller om det er greit å prøve å minimere "skadeomfanget" i ettertid.. Og at hun selv kunne få lese tråden og tankene mine som er satt litt på spissen.
Jeg hadde ikke oppretta tråden om jeg trodde jenta var spik spenna gæærn heller, da hadde jeg ringt duden og fortalt min mening om henne og ønsket han lykke til. Og jeg tror at hun gjør det rette med tanke på hva ho skal informere typen sin om når hun leser dette, jeg har aldri trodd det ble "nødvendig" for meg å fortelle han noe som helst, fordi jeg regner med hun tar litt ettertanke når hun leser tråden.. Mulig hun syns jeg er patetisk og hevngjerrig akkurat som du syns, men om så er så får det være min last å dra med meg.

Ble forresten litt feil da jeg skrev at jeg tror du er hevngjerrig.. Jeg tror du ønsker at han skal få vite det (uansett fra hvem og hvordan), og nå er du ute etter å rettferdiggjøre det siden du vet at det er litt feil.. Men det er bare mine umiddelbare tanker.. Litt for seint på kvelden..

Du ba om meninger og innspill [;)] Lite visste jeg om at hun vanket her inne.. Håper det ordner seg til det beste for alle parter..

ORIGINAL: Maelle

Du ba om meninger og innspill [;)] Lite visste jeg om at hun vanket her inne.. Håper det ordner seg til det beste for alle parter..

Stemmer, og da forbeholder jeg meg retten til å svare på og kommentere meningene jeg får også, spesielt om jeg føler de er imot mine tanker.. Det kalles en konversasjon og diskusjon så populært..

Og joda, det var hun som fikk meg inn hit, og derfor forsvinner jeg herfra også veldig snart da jeg ikke føler jeg har noe tilhold her inne lenger [:)]

Jeg forandret innlegget mitt, burde kansje postet et nytt istedet..

Spesiell dame du kom ut for...!

Mitt råd er å holde deg på teppet, hun kommer til å snuble i kanten.

Jeg klarer ikke formulere meg ordentlig akkurat nå.. men det har noe å gjøre med hennes kjæreste, han vil bli uendelig såra! Hun kommer aldri til å fortelle han sannheten... Og om du prøver deg så vil hun bortforklare og si at det er du som juger, og det er da du får en på trynet.
Hun lyder som hun ikke er så ille gammel, men hun er gammel nok til at hun skjønner at kjæresten hennes er en god gutt og hadde blitt en bra pappa selv om han ville være mye borte. Hun satset på trygghet, han tilga henne, og du var "the refreshment" hun trengte for å få verden til å gå rundt igjen.
Hun kommer til å bli lei om noen år og går fra han.

Ei syns rett og slett du har veldig fornuftige tanker! Du tenker på ett eventuelt barn som kan bli født inn i dette turbulente forholdet og hvordan disse personene vil komme til å ha det!

Har hun gjort ett sidesprang på denne måten en gang, kan det gjerne skje igjen med andre personer!!

Og du forteller det her inne, fordi ho er her inne og da har mulighet til å lette på sløret sjøl, før du eventuelt forteller noe, og ei ville nok fortalt dette hvis ho ikke gjør det sjøl!!

Så alt i alt syns ei du har de rette tanker og bør fortelle det ganske snart, med tanke på at prøvinga er i gang og dette ikke bør komme fram etter en eventuell unnfangelse!!!

Masse lykke til!![;)]

ORIGINAL: Tøsa

hvis du vil det beste for kompisen din, så fortell det.
hu dama virker ikke som noe å samle på, så kanskje best han finner det ut før de får barn sammen.

Jeg vil jo det beste for alle jeg.. [&o]
Grunnen til at jeg følte for å ta opp dette akkurat nå, var at jeg har fått og sendt noen meldinger med han den siste tiden igjen, men jeg føler ikke jeg skal involvere meg for mye som kompis igjen uten at han har mulighet til å vite hva jeg har vært med å gjøre mot han..
Men jeg vet ikke helt hvordan det skulle blitt sagt om jeg skulle si noe heller da, så er vel best å holde seg unna, feie for egen dør osv..

Før eller siden vil nok fasaden hennes briste.. Om hun ikke er ei vanvittig sterk jente[8|]

Jeg veit liksom ikke hva jeg ville gjort jeg. På den ene måten ville jeg fortalt han stakkars gutten hva dere to har gjort, men hvilket lys stiller det deg i da?? Hvorfor lot du dette gå så langt når du visste hun hadde type?

Men samtidig så tenker jeg at de kanskje bare får la det skure og gå og håpe på det beste at de skal klare det her. Samtidig så er det et ufødt barn inne i bilde som vil koste masse penger. Ikke at penger betyr alt, men hvorfor sette barn til verden i ett forhold som på meg virker veldig meningsløst...

Rart alt det her. Du må gjøre som du føler for selv synes jeg, men skal du fortelle han det tror jeg nok det ligger mer hevn bak enn du vil innrømme min venn[8|] Men det er nå min mening.

Selv vet jeg hvor jævlig det er etter en stund å få vite alt typen din har gjort som du ikke visste om. Egentlig så kunne jeg nå ønske jeg ikke visste. Det er blitt mange tanker rundt hvordan han kunne være fysisk og psykisk tiltrukket til en annen jente samtidig som han sa han elsket meg[8|]

Jeg vet det ikke finnes noe jeg kan skrive som får deg til å tro meg på at det ikke finnes snev av forsmådde hevntanker bak dette, så det får du som jeg har sagt tidligere synse og tro akkurat hva du vil om [;)]
Les mitt tidligere svar på akkurat den "anklagen", så kanskje du får perspektivet på riktig vis..

Lurer på hva han har gjort ang denne saken jeg nå..[8|]

Back
Topp