Mor overtar far's permisjon

Gull Lilje

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Var hos JM i dag og spurte litt ang. når mor vil overta far's permisjon og litt slikt, hun anbefalte meg å chatte med noen på NAV, da får man enkelt og raskt svar.

Det gjorde jeg nå og fikk svar med en gang på det jeg ønsket å få svar på! Min kjære studerer og kan ikke ta permisjon for dette er midt oppi den hektiske eksamenstiden. Men har tidligere fått opplyst om at dette ikke er en god nok grunn. Han har i tillegg en sykdom vi kan bruke for at jeg får hans permisjon, så jeg hadde en del spm om fremgangsmåte osv. her er litt av det jeg fikk svar på:

NAV student.jpg

Det vil da si at student pappa er god nok grunn til at vi mamma'er kan overta permisjonen :) Vet det er andre enn meg som vil ha pappas permisjon, så måtte bare informere ;)

Jeg får pappaens permisjon uansett siden han er 100% ufør. Måtte også inn på den siden og chatte med noen for og finne ut av ting siden de er elendige og gi info på nav kontoret her.

Ja, jeg gruer meg til å måtte ta fatt på alt NAV-greiene! Har ikke hørt så alt for mye posetivt om de ;) Men chatten funket fint, så får bare det som blir sagt der stemmer :P

Jeg skal også overta fars permisjon. Null problem når han er student og ikke har opparbeidet seg rett til permisjon :)

Trodde det skulle være et problem jeg, men jeg tror nok jeg har lest litt feil en plass ;)

Jeg får den ikke selv om han er student, men det er fordi han få aap (arbeids avklarings penger) fra NAV, så her må vi søke på grunnlag av sykdom og håpe det går bra

Back
Topp