"mor og meg"-butikk i bergen.

C78

Glad i forumet
Noen som har vært innom denne butikken? Ser at de skal ha 20% på selskapsklær på fredag (hele åpningstiden). Er da nattåpent i sentrum.
Lurer på hvordan prisnivået ligger, og om de har masse fint?
 
Domkirkegaten 3.... hmmm. Jeg vet ikke hvor det er engang. Får sjekke et kart på gulesider.
 
Dytter denne litt opp jeg... Fant du ut hvor butikken ligger?
Ingen som kan være behjelpelg med spørsmålene?
 
ja, fant ut sånn cirka hvor det er. hvis du går på gule sider på telefonkatalogen og skriver inn  mor og meg bergen, så kommer det opp kart. og på dette kartet er bygning nr 3 exhibition. starvhusgaten er der hvor telegrafen ligger og olav kyrres gate er der hvor alle bussene utenfor galleriet ligger. så da kan du bare følge småstrandgaten opp og gå til venstre oppi der! skjønte du? hehe. ble innvikla dette her...:)
 
Tusen takk, det var en ok nettside. Tror jeg skjønte hvor det ligger nå.[:D]
 
ja, der var jeg i går og kjøpte meg skjørt og topp!
Kjempekoselig butikk!! Og snille damer som jobber der.
 
Når du står forann politistasjonen ligger den rett fram inni kroken i venstre gate.
Happy shopping! [:D]
 
er det julebord for alle gravide bergenserdamer på fredag?? åh, det ville jeg vært med på! men litt sent nå altså.....hmmm....kunne vært gøy med litt mammashopping først! nå har jeg ikke verdens største babymage, men det hadde jo vært gøy å se på likevel! og prøve litt og være litt tidlig ute da.....bedre før var enn etter snar eller hva det heter!je! 
 
Back
Topp