Mor og barn undersøkelsen.

maimamma2

Betatt av forumet
Hei!
Er det mange av dere som er med i Mor- barn undersøkelsen.
Jeg forstår at mitt bidrag kan føre til viktig forskning[8|], men jeg klarer ikke helt å la være å puste og pese når jeg sitter med x- antall siders skjemaer som skal fylles ut om mine matvaner og kosthold. - å så detaljert!!! forferdelig kjedelig.Burde sikkert ta tran og spise mer variert, men ...[:'(][:'(] blæ..
Noen synspunkter?

Hilsen en sliten mammaijuli.

vi sa ja til å være med,men vi fikk skjemaene så seint.(langt etter ul)
åsså var det så masse spørsmål å greier, så det har gått helt i glemmeboken hær......

kom på det igå faktisk....har ikke fått sendt det ennå..[:o]

Er med jeg og, men fikk også papirene leeenge etter UL, så jeg vet egentlig ikke om sykehuset vet at jeg er med ..

Jeg er med, for 4 dager siden fikk jeg en skjema om hva jeg spiser. Synes det er gøy å fylle den ut. Sikkert fordi jeg har så "mye" å gjøre.[:D]

Vi er med. Eller... mest jeg da. Mannen min fylte ut første skjemaet, men nekta plutselig å ta blodprøve. Gutta tåler lite gitt...!! [;)] Har fått skjemaet om kosthold også. Tar tid ja, men jeg mener det er noe alle burde være med på egentlig! (hvis man ikke har store lesevansker da). Det er snakk om viktig forskning man kan bidra til!

Jeg og min kjære er med ja!![:D] fikk d for noen mnd.siden..syns d var utroli mye detaljert om alt mulig! off..men brukte noen dager på d ja,synes d er litt kjekt med sånne spørreskjemaer! og de på fødeavdelingen blei så gla for at vi gadd å vere med!..d hjelper jo andre også i fremtiden[;)]
bare gla for å stille opp vi![:)]

ORIGINAL: momoh

... d hjelper jo andre også i fremtiden[;)]
bare gla for å stille opp vi![:)]

Bra innstilling! Sånn tenker jeg å! [:D]

Jepp, vi er også med. Det var et veldig detaljert skjema, men så lenge det kan komme noe bra ut av det, så gjorde det ingenting. Jeg krysset av for min mann også, han skrev bare under. Tok det med da vi var på UL, jordmora skrøyt veldig av det og sa at Norge var det første landet som hadde fått i gang et slikt prosjekt!!!

Jepp, jeg er i hvertfall med om det enn er en del slit med å fylle ut skjemaene....Husk på at det er viktig forskning dette!!

Æ e eni ti at d e vikti me tanke på forskning[:)] Æ e me både nu å me sønn min på snart 4 år. Syns d e litt arti å fyll ut den skjema'an æ da[:D][:D]
Har ei vænninne som har vyrti inkalt t testing nu jænnom undersøkelsa, ferrdi d e eitt eiller ainna me ongen heinnes - å d e jo kjæmpepositivt at dæm jær sånne ting å, at d ikke bærre bli statestikk tå heile greia.
Syns aill ska åffer litt ti på den spørsmålan å sætt kryss æ[:)][:)]

Vi er også med men synes det er vanskelig å svare så riktig som mulig på alle spørsmålene, ikke husker man alt og ikke spiser man det samme hver dag eller uke, men men jeg svarer så godt jeg kan [;)]

Er jo fint prosjekt og det høres ut som om de jobber veldig aktivt med det

Var meningen at vi skulle være med. Hadde skrevet ut alle skjemaene og svart på spm, men så kom jeg i den "trette" perioden min og da glemte jeg helt å sende papirene[8D] Pluss at det hadde vært mye styr med blod- og urinprøver når jeg var så sliten hele tiden... Men bra forskning er det! Å går til en vanvittig god sak! Så det er flott at mange er med!!! Skulle ønske jeg også hadde vært litt mer med på dette....

vi er med vi oxo [:D] sendte det siste skjemaet for en uke siden,,,,,,hufff føler at det er litt pes å sitte med så mangen sider men prøver så godt vi kan med å svare[;)]

Jepp, vi er med!! Synes også det er viktig å vere med på slike ting.
Men kan forstå at nokre blir litt sprø av å fylle ut alle spørsmål, for det er jammen ikkje få...

Jeg fikk ikke være med i undersøkelsen fordi jeg er rhesus - og har dannet antistoffer.....blir betraktet som syk....

ORIGINAL: atax

Jeg fikk ikke være med i undersøkelsen fordi jeg er rhesus - og har dannet antistoffer.....blir betraktet som syk....

va d ferrdi du har danna antistoff d da? æ å e rhesus -. har du fleir onga?

jeg å er med i denne undersøkelsen, etter lang tid fikk jeg fylt ut de feltene og etter ultralyd fikk jeg tatt blodprøver, da trodde jeg  jeg var ferdig med undersøkelsen helt til jeg fikk et nytt skjema, del 2... visste ikke om det jeg[&:] synes ikke det var så morsomt å fylle detta ut

ang. mor og barn undersøkelsen: kan jeg og sambo bare fylle ut skjemaene, og ikke ta blodprøver? er jo lenge siden jeg var på ul..

Back
Topp