Mor har endelig fått seg litt egentid <3

Friele

Glad i forumet
Nå har jeg begynt på yoga hver mandag kveld! Startet i dag. Fikk svigermor til å passe lillegutt, og det gikk så bra! Var redd han ville slite med å sovne fordi han alltid får pupp før han sovner! Men han sovna som en stein! Hadde litt melk på en flaske (noe han ikke har vært så gira på tidligere), og han drakk nesten alt, og sluknet på det! 
Så nå er jeg veldig fornøyd med å kunne ha denne ene kvelden fri hvor jeg kan gjøre noe annet! Og yoga er virkelig å anbefale! Jeg er iallefall veldig positiv til denne første timen, og tror nok at jeg vil være ganske støl i morra;) Gleder meg uansett til neste gang, og kjenner jeg er glad vi er kommet et skritt videre med at noen andre kan legge han:)

Samboer jobber bortevekk i ukene, så jeg er mye aleine, derfor er det litt stort at noen andre har lillegutt og at jeg kan få gjøre noe eget! 
 
Så deilig. Man trenger det av og til :D
Nå har jeg flaskebarn, så har aldri vært noe problem her hos oss. Er også mye alene (barnefar i millitæret :( ) Men besteforeldre og tanter hjelper av og til :) hihi
Yoga virker veldig spennede. Har lyst til å prøve, men ser himmla tungt ut :P
 
åå, så deilig! skjønner godt det er ekstra deilig hvis du er så mye alene med han :) 

 Har bare så vidt tenkt tanken på å prøve henne på flaske for å evn kunne ha barnevakt p henne.. Men vi er invitert i bursdag neste fredag, og mannen mener at vi kan prøve å ha barnevakt på henne da... er ikke helt enig, men kanskje litt på gli ;) hadde vært godt med noen timer marianne-tid ja ;)

nyt mandagene og yogatimene dine! :)
 
Det hørtes deilig ut! Jeg har flaskebarn, så har egentlig ikke problem med å kunne gå, men mannen er borte i noen uker i strekk, så jeg er mye alene. Og med 3 barn, står ikke tilbudene om barnevakt akkurat i kø... :)

Var på zumba en tur forrige mandag, etter en laaang pause (ca desember) og det var kjempeslitsomt, men veldig deilig også. Skal avgjort tilbake når mannen er på plass igjen!
 


Camilla Berg skrev:
Så deilig. Man trenger det av og til :D
Nå har jeg flaskebarn, så har aldri vært noe problem her hos oss. Er også mye alene (barnefar i millitæret :( ) Men besteforeldre og tanter hjelper av og til :) hihi
Yoga virker veldig spennede. Har lyst til å prøve, men ser himmla tungt ut :P


Her har vi sliti en del med å gi flaske, han gidder ikke det;) Men godt når det endelig fungerer! Har heldigvis familie i nærheten som mer enn gjerne hjelper til! Hadde jeg ikke hatt dem vet jeg nesten ikke hva jeg skulle gjort:P Godt og ha de når samboer er borte! 
Yoga er ganske tungt ja! Men så godt det gjør med kroppen! En kjenner virkelig at den har blitt jobbet med etterpå;) Anbefaler det!! 
 


*Marianne83*2+1 skrev:
åå, så deilig! skjønner godt det er ekstra deilig hvis du er så mye alene med han :) 

 Har bare så vidt tenkt tanken på å prøve henne på flaske for å evn kunne ha barnevakt p henne.. Men vi er invitert i bursdag neste fredag, og mannen mener at vi kan prøve å ha barnevakt på henne da... er ikke helt enig, men kanskje litt på gli ;) hadde vært godt med noen timer marianne-tid ja ;)

nyt mandagene og yogatimene dine! :)


Nei, det er jo ikke alle som er klare for å ha barnevakt sånn med det første! Og det har egentlig ikke jeg vært heller! Men så klart merker jeg at det er godt å få litt pusterom nå som jeg er såpass mye alene med lillegutt. Hadde nok ikke vært like mye behov for det hadde samboer vært hjemme hver dag. Alt har sin tid tenker jeg:) Og er nok ikke krise om dere får barnevakt og det ikke går med flaske og sånn, en finner jo det ut bare ved å prøve det! Også tenker jeg at dere kanskje har godt av å være litt alene sammen? :) Vi har snakket om å få til en kinodate snart, tror det er viktig sånn for å opprettholde kjærste greiene;) hehe. Men man bør jo ha litt lyst til å ha barnevakt da, før man får det mener jeg:P 

Lykke til med bursdag og flaskematinga:) 
 


Sistemann... skrev:
Det hørtes deilig ut! Jeg har flaskebarn, så har egentlig ikke problem med å kunne gå, men mannen er borte i noen uker i strekk, så jeg er mye alene. Og med 3 barn, står ikke tilbudene om barnevakt akkurat i kø... :)

Var på zumba en tur forrige mandag, etter en laaang pause (ca desember) og det var kjempeslitsomt, men veldig deilig også. Skal avgjort tilbake når mannen er på plass igjen!


Oi, tre barn alene ja.. skjønner nesten ikke hvordan du får det til jeg da;) hehe. Er vel hva jeg er vandt til nå.. syntes det er mer enn nok med han vi har! Blir ikke flere barn før samboer får seg en jobb som er nærmere, så han kan være hjemme hver dag! hehe. Koser meg veldig nå med lillegutt, og syntes det er veldig koselig å være aleine med han, men orker ikke tanken på å skulle hatt fler aleine! All ære til deg:) 

Er godt å få rørt litt på seg! Kom deg på zumba når mannen din er hjemme igjen:) Det fortjener du! 
 
Her er det og flaskebarn, så jeg har hatt meg en kveld i uka siden hun var 2-3 uker, er som regel bare hos ei veninne, reiser rett før ungene skal i seng, 18.45 tida, og kommer hjem igjen i 22.30 tida..

Mannen er veldig delaktig her i huset, og det er deilig <3

 
Back
Topp