Mor er hard i magen

Livvea

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Er det vanlig å være hard i magen mens man ammer?
Nå er det 2 måneder siden fødsel, og jeg må fortsatt drikke laktulose, som jeg føler ikke hjelper så veldig. Begynner å bli lei av å være hard i magen, er ubehagelig å bæsje..
Drikker myyye vann, vet at det skal hjelpe.
Men er det vanlig..eller bare meg...?
 
Var sånn her også, måtte drikke masse biola og trimme trimme trimme :banghead: Husker ikke når det gikk bedre, etter 4-5 måneder kanskje?
 
Mer biola, okei
Trening ja! Har bare vært rolige trilleturer, ellers er det mye stillesitting om dagen mtp ammingen..mye amming.
Men kanskje mer aktivitet/trening vil hjelpe.
Har en plan om å begynne å trene igjen nå.

Takk for råd!
 
Ja, biola, vann og et par svisker til dagen. Håper det blir bedre snart :)
 
Samme her, men jeg går på 130mg jern daglig så trodde egentlig det forble sånn på grunn av den, men kanskje ikke. Jeg syntes ikke laktulosen hjalp, fikk bare mer luft, pluss det var skikkelig nasty å drikke. Fikk flashback til glukosebelastningstesten.

Kjenner jeg er lei av å grue meg til å gå på do :hungover: Holder meg til det absolutt ikke går mer og da blir det så trykke trang at det nesten gjør mer vondt. :nailbiting:
 
Er lei jeg også.. drikker så ekstremt mye vann, det lindrer litt. Men det er liksom så krevende å drikke så ekstremt unormalt mye vann...
 
Jeg kjøpte barnematglass med sviskemos og sviskesaft og trøkket i meg :p Funket bedre enn lactulose og alt annet jeg forsøkte.
 
Tips: drikk kefir! Jeg har vært hard i magen i mange år og det ble verre etter jeg hadde født. Med kefir så har jeg nesten ikke problemer
 
Back
Topp