Mor & Barn undersøkelsen

brummemor

Gift med forumet
Er dere med?   Vi er med for 2.gang. Synes det er veldig greit å være med på forskning som kan hjelpe andre  
 
Vi er ikke med, har ikke fått tilbud om det. Men tror kanskje vi hadde blitt med hvis vi hadde fått tilbud. [:)]
 
ORIGINAL: brummemor

Er dere med?   Vi er med for 2.gang. Synes det er veldig greit å være med på forskning som kan hjelpe andre  

 
vi også[:D]
 
ORIGINAL: Emmis

ORIGINAL: brummemor

Er dere med?   Vi er med for 2.gang. Synes det er veldig greit å være med på forskning som kan hjelpe andre  


vi også[:D]


 
 
Signerer denne
 
Jeg er med for 2. gang [;)]
 
Vi er med, og det er jeg kjempe glad for. Først var vi med for å hjelpe til med forskning o.l.
Så tok vi disse navelstreng prøvene på barsel og fant ut at han var positiv. Hadde vi ikke tatt de prøvene hadde vi jo aldri funnet ut av det,og nå får vi jo kjempebra oppfølging fra Midia til han blir 18 år, og får han diabetes vil de se det med en gang på prøvene.
Blir jo endel prøver og ekstra legebesøk, og ekstra skjemaer o.l, men er så glad for at de følger opp theo og at vi får svar med en gang omnoe ikke er som det skal.
 
 
ORIGINAL: Klønemor

Vi er med, og det er jeg kjempe glad for. Først var vi med for å hjelpe til med forskning o.l.
Så tok vi disse navelstreng prøvene på barsel og fant ut at han var positiv. Hadde vi ikke tatt de prøvene hadde vi jo aldri funnet ut av det,og nå får vi jo kjempebra oppfølging fra Midia til han blir 18 år, og får han diabetes vil de se det med en gang på prøvene.
Blir jo endel prøver og ekstra legebesøk, og ekstra skjemaer o.l, men er så glad for at de følger opp theo og at vi får svar med en gang omnoe ikke er som det skal.


 
Wow, så supert med den oppfølgingen! Er bedre med ett legebesøk og ett skjema for mye da, vil jeg tro!  
 
ORIGINAL: Mayen82

syntes det var for mye å forlange å få blodprøver og sånn frem til ungen var 18...
så vi takket nei..
syntes ikke det var riktig mot thea oline, å "planlegge" legebesøker for henne i mange år fremover..

 
Hmm, nei det er jo opp til enhver å velge det, men hva med å tenke på at du kunne hjulpet dine fremtidige barnebarn f.eks? Da synes jeg noen skjemaer ikke er så galt. (vi har ikke vært til noen legebesøk i dette prosjektet enda. Kan ikke si jeg husker å ha lest om det...) 
 
ORIGINAL: Mayen82

ORIGINAL: brummemor

ORIGINAL: Mayen82

syntes det var for mye å forlange å få blodprøver og sånn frem til ungen var 18...
så vi takket nei..
syntes ikke det var riktig mot thea oline, å "planlegge" legebesøker for henne i mange år fremover..


Hmm, nei det er jo opp til enhver å velge det, men hva med å tenke på at du kunne hjulpet dine fremtidige barnebarn f.eks? Da synes jeg noen skjemaer ikke er så galt. (vi har ikke vært til noen legebesøk i dette prosjektet enda. Kan ikke si jeg husker å ha lest om det...) 

eg fikk beskjed om at da skulle hun avlegge blodprøver hver mnd, og andre ting innimellom og skjemaer hver gang...

 
Så tragisk at dere blir feilinformert da! Eneste blodprøvene vi har tatt er de av oss (gubben og meg) i svangerskapet, og blod fra navlestrengen... Og ett skjema i ny og ne. Og kan jeg være med på å hjelpe andre med det, ja da tar jeg me den tiden!
 
vi er ikke med... for 2 gang[:)] syntes det hørtes så "voldsomt" ut!!
 
ORIGINAL: Ciceline

er med, men har ikke fått no derfra etter fødselen...

 
Du får når Når snuppelura er 6mnd. Jeg fikk på torsdag
 
ORIGINAL: brummemor

ORIGINAL: Ciceline

er med, men har ikke fått no derfra etter fødselen...


Du får når Når snuppelura er 6mnd. Jeg fikk på torsdag


aaaa, men da dukker det vel opp en snart ja...
 
Ja, det var om slutten av svangerskapet,fødselen og hva barnet spiser og evt sykdommer.
 
Back
Topp