MOR-BARN undersøkelse

Trosemo

Betatt av forumet
Noen som er med der? VI har vært m fra starten, men har ikke fått et eneste skjema etter fødsel, har vi falt ut? Trodde det var snakk om oppfølging over mange år..???[8|]

eg og er med der.. tok en blod prøve på kk men det er det siste eg har gjort/hørt fra de...

Ja, vi er med. Fikk første skjema etter fødselen da Frida var ca. 6,5 mnd. Så du har nok et skjema i posten ganske snart.

jeg er med...masse ark som jeg skal svare på har jeg fått i posten...og tatt blodprøver og levert urinprøver...

Jeg er også med. Gjort det samme som Becca hittil. Skjema, bl.prøve +++ . Blir nok noen skjema etter fødselen også ja, får utfyllingsskjema helt til de er 15 år tror jeg...

Det er ikke så ofte man får skjema...ca ved 6mnd alder og så tror jeg ved 1 år og eit til før de er 2 år da tror jeg ikke det er noe før skolealder eller noe sånt...men er ikke helt sikker!

jeg er også med der. Syntes det er koselig at man kan kanskje få forsket litt ut på hvorfor sykdommer og slike ting er og hvordan de blir til.

Hvis mitt barn kan være med på å hjelpe andre, så absolutt.

Er med, ja! Synes det er gøy med sånne skjemaer, jeg da..[:D] Men vi er forsåvidt ikke med til ungen er 16, tror vi får siste skjema når ungen er 3 eller 4, så er det ingenting før ungen er 15 og får spørsmål om å fortsette selv.

Synes det er bra å være med, bidrar jo til at de finner ut ting de ikke visste, og det synes jeg nesten er min plikt! Dessuten er det jo ikke de helt store bidragene, egentlig!! Tar ikke så mange timene av livet, spør du meg..![:)]

Mie83, det er frivillig å delta...du kan når som helst slutte å være med!

men jeg for min del syns det er ganske lite med tanke på alt de kan kartlegge! Man får skjema ved 6 mnds alder og 18 mnds alder ja! Vi fikk nettopp ett siden minsten er 18 mnd!

Koselig å være med syns jeg!

Vi er med og fikk spørsmål etter vi fikk henne om vi ville bli med etterpå og nå.
Så det er vi men har ikke fått noen skjema enda.

jepp er med.. tatt blodprøver å fått to skjemaer i posten.. [:)]

Back
Topp