Mor-barn aktivitet?

Kanskje byen blir et naturlig møtepunkt? :)
Ja du sier noe der. Eller kanskje ahus. Der har vi hvertfall klart å komme oss til. De blir sikkert superglade hvis vi starter barselgruppe inne på narvesen der.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja du sier noe der. Eller kanskje ahus. Der har vi hvertfall klart å komme oss til. De blir sikkert superglade hvis vi starter barselgruppe inne på narvesen der.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hahaha med fenalår utdeling ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja, det bør være høy glassføring til spekematen! Haha..
Kjenner at dette er noe jeg vil joine, til tross for at jeg fødte på Ullevål, jeg kan ta med ost?!? :D
 
Kjenner at dette er noe jeg vil joine, til tross for at jeg fødte på Ullevål, jeg kan ta med ost?!? :D
Jeg fødte også på ullevål ;) vi får ta neste fest der;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: H27
HEI! Fenalår og sjampis vil jeg å være med på! Tror jeg må flytte tilbake til Oslo!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hmmm det er jo babysang. Og så finnes det treningsstudioer med timer der man har med baby, men man skal vel ikke trene før etter 6 uker. Kan du ikke bare gjøre det du har lyst til og ta med baby på det. En så liten baby trenger jo ikke noen aktiviteter, så det er jo å velge hva du har lyst til å gjøre. Gå tur, cafe, besøke noen. Hvilke fritidssysler hadde du før du fikk baby?
 
Hmmm det er jo babysang. Og så finnes det treningsstudioer med timer der man har med baby, men man skal vel ikke trene før etter 6 uker. Kan du ikke bare gjøre det du har lyst til og ta med baby på det. En så liten baby trenger jo ikke noen aktiviteter, så det er jo å velge hva du har lyst til å gjøre. Gå tur, cafe, besøke noen. Hvilke fritidssysler hadde du før du fikk baby?
Signerer denne. Du har jo fått en del forslag - men ellers er det jo bare å gjøre det man selv synes er kjekt. Det er jo det som er deilig når de er så små. De blir tidsnok så store at de stiller krav til aktivitetene selv :)

app'en
 
Back
Topp