Mor-barn aktivitet?

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Jeg og ei venninne med baby prøvde å komme på diverse aktiviteter vi kan ta med baby på. Fort gjort å kjede seg om dagen..

Baby er jo bare 4 uker så babysvømming må vi vente lity med, og babykino virker litt kjedelig :p

Noen som har forslag til hva vi kan finne på? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg og ei venninne med baby prøvde å komme på diverse aktiviteter vi kan ta med baby på. Fort gjort å kjede seg om dagen..

Baby er jo bare 4 uker så babysvømming må vi vente lity med, og babykino virker litt kjedelig :p

Noen som har forslag til hva vi kan finne på? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har vært på babykino, synes det var ålrajt jeg, baby spiste og sov, mor fikk se film :)

Ellers er det jo babytrall og åpen barnehage flere steder? Du får google litt!
 
Jeg gleder meg til jeg kan ta med bebiser på sånne timer på sats der man kan ta med barn - eneste problemet er at jeg må anskaffe meg en reserve mamma som kan bli med siden jeg har tvillinger ;)
 
  • Liker
Reactions: H27
Vi har meldt oss på babysvømming som starter i mars :) Gleder meg skikkelig!
 
Apropos treningssentere, er det aldersgrense for hvor små de kam være på barnepasset? Jeg går (egentlig) på Elixia :)
 
Apropos treningssentere, er det aldersgrense for hvor små de kam være på barnepasset? Jeg går (egentlig) på Elixia :)
Trooor kanskje, bare kanskje det er 6 uker. Syns det er grusomt lavt, kunne aldri levert fra meg lillegutt på Elixia nå liksom!?! Stakkars lille matvraket
 
Ja, babysvømming har vi meldt oss på. Gleder meg veldig til det! Han elsker jo å bade og dusje allerede nå :) Kanskje vi kan teste ut den babykinoen allikevel, det bare høres så kjedelig ut :p Ellers har jeg googlet litt, men er tydeligvis lite her i området virker det som...
 
Her er det babysang og noen andre babyaktiviteter i regi av kommunen. Helsestasjonen som informerte oss om det. Babysvømming er jeg redd vi bare kan glemme pga bakterier og sånt no, så det får vi ta i badekaret hjemme heller noe han forsåvidt nyter:)
 
Babysvømming er helt uaktuelt for meg! Viser meg aldri i badetøy med denne kroppen!!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Hør med helsestasjonen din, de har nok noen tips til hva som skjer i "nabolaget". ;-)
 
Trooor kanskje, bare kanskje det er 6 uker. Syns det er grusomt lavt, kunne aldri levert fra meg lillegutt på Elixia nå liksom!?! Stakkars lille matvraket
Hehe, jeg tenker at en time på Elixia ville bli mer grusomt for mor enn for barn, etter 10 (11 nå, faktisk) mnd på soffan..
 
Jeg og :D Film er stas :D Vi får ta en kinodate en dag (om en stund når man er i goood form) ;) Who's in?
Oslo ikke sant!? Jeg er med, kiddo sover ingen andre steder enn oppå meg, så bare jeg får et av de setene som kan bøyes litt bakover. Hahahaha :D
 
Hva med trillegrupper, barselgrupper, barnevogn-trimgrupper etc?
 
Back
Topp