Mops hunder!

smash

Forumet er livet
VIP
Erfaringer??
Vi har så lyst på en sånn[:D]

[:D]

opp

røyter evig, masse hår som setter seg fast som nåler i alt. Ellers kjempe søte.

de fiser mye og snorker men veldig søte :)

Sjekk mops på wikipedia.
Der står det meste om rasen[:)]

åh, de er så søte! Jeg kommer aldri til å få overtalt sambo til å ha en sånn[8|]

Veldig søte, men altfor stor sjanse til sykdommer:(
Vi har hatt engelsk bulldog, som også er veldig "Flat" i ansiktet. De har stor risk til å få øyeproblemer, for tett nese, hudproblemer, allergier og mye mer. ALDRI igjen! Er utorlig slitsomt å ha en syk hund[:(]

Utrolig "enkle" hunder å ha i hus. Men er mye sykdom hos rasen, så man MÅ være nøye når man velger oppdretter.

Jeg kjenner til Tangetoppen og Blåmandag. De har høyt premierte hunder og bruker kun sunne og friske hunder i avl.

ORIGINAL: OffiMor

Veldig søte, men altfor stor sjanse til sykdommer:(
Vi har hatt engelsk bulldog, som også er veldig "Flat" i ansiktet. De har stor risk til å få øyeproblemer, for tett nese, hudproblemer, allergier og mye mer. ALDRI igjen! Er utorlig slitsomt å ha en syk hund[:(]

Må signere det om sykdommer.
Mops er en flott hunderase, men kunne aldri tenke meg å kjøpe en hund som er så utsatt for sykdommer [&o]

ORIGINAL: E.R.A.

røyter evig, masse hår som setter seg fast som nåler i alt. Ellers kjempe søte.

herlige hunder, men røytingen er en ulempe ja. Vi hadde mopser når jeg var liten og drev med avl.

Sambos farmor har hatt to. Den ene måtte hun levere tilbake til selger pga noe feil med føttene til Moppsen.. Gikk og slepte beina langs bakken og fikk store sår [&:] Noe med nervene eller noe.. Den hun har nå røyter som bare F, er heeelt crazy etter og slikke folk i trynet.. Er heelt turbo stortsett heeeele tiden! Men, oppførselen til moppsen kommer vell helt ann på hvordan du oppdrar den![8D] For all del en nydelig, vakker hunderase[:D]

ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA

Synes de nyser og puster så med nesa[&:] Ikke rart når de har kræsja med veggen[8D]

Gneldrete[:o]

Jepps, snorker og grynter som bare det! :P
Travle hunder, men kjempe søte =)

Ja, de er virkelig nydelige å se på!!
Kjipt det med sykdommene[:(][:(] Får lese mer og undersøke litt før vi bestemmer oss helt..

Back
Topp