Moppesystem

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hva anbefaler dere?

Hadde jif sitt for noen år siden.
Nå har jeg fra nille.
Liker ingen av dem :p

Hva er best nå for tiden?

Jeg bruker å kjøpe first price /landlord sine gulvtuer klipper i 2 og bruker de som engangsmopp. Setter den fast i jiff moppestaven.
Får noia av engangsmopp for jeg føler det ikke blir reint og greier ikke vaske brukte mopper i maskin.
Funker veldig fint her, raskt og reint;-)

Jeg bruker ikke noe annet en skikkelig mobber!
Jeg kjøpte mobber og moppestativ på eurospar, og de holder og holder og gulvet blir rent :)

Du burde ha du skikkelig moppe system i stål og som man trer moppen på ;) det er det beste man får tak i :-)
De jif moppe systemene er kun for å lett dra over gulvet og ikke til vask :-)
Snakker av erfaring innenfor renholder bransjen :-)

Vi har bestilt oss enjo moppesystem. Både mamme og svigermor har dette og det er supert, så nå har vi også invistert i dette :)

Her brukes ikke mopp,har gammeldags vaskekost og vaskefille..føler at det blir reinest da med det :)

Vi har bestilt oss enjo moppesystem. Både mamme og svigermor har dette og det er supert, så nå har vi også invistert i dette :)

det vurderer jeg også. Litt dyrt er det, men vil si det er verdt det om det er bra;)
jeg har brukt nok penger på billige alternativ som ikke funker..

det vurderer jeg også. Litt dyrt er det, men vil si det er verdt det om det er bra;)
jeg har brukt nok penger på billige alternativ som ikke funker..
Ja det koster litt, men jeg tenker at da har jeg et godt produkt i maaange år fremover! ;)

Back
Topp