mooohahahahaha

babytutta

Forumet er livet
tok nettopp den el sprøyta..
og ærlig talt. kjente den jo ikke en gang jo..
satt den kanskje litt høyt?? men midt på 5 cm under navlen eller noe.
men merka den jo ikke. da jeg tok av den hetta, så hang det en dråpe på..pressa ut litt luft, til det kom en liten dråpe.og da jeg skulle stikke den inn i flesket, så måtte jeg ta i  litt lissom...hehe. merka den ikke heller, ikke når jeg dro den ut en gang..
kult[:D]

jeg er tøøøøøfffeste rugebulla evah[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

J**** tøffing [:D]

i know.
sprøtt å ikke skulle ta medisiner mere hehe.
jævla digg da  å slippe den klokka som ringer hele tida. gjorde meg litt småsprø.

ORIGINAL: babytutta

i know.
jævla digg da  å slippe den klokka som ringer hele tida. gjorde meg litt småsprø.

deilig å ikke høre den ja,nydelig[:D] men eg hører den i hode mitt hele tiden ennå[&:]

i know.

deilig å ikke høre den ja,nydelig[:D] men eg hører den i hode mitt hele tiden ennå[&:]

[:D][:D][:D]det tror jeg er fordi du er litt tullete i topplokket fra før av[:D][:D][:D] 

i know.

HM...nå lurer jeg litt du mener vel ikke å si mellom linjene at du har blitt sprøyte avhengig når du skrev "sprøtt å ikke skulle ta medisiner mere he he.." Du for si ifra så for vi sende deg på avvening, jeg hvet om noen fine plasser for slik avhengighet jeg, he he...bare tuller med deg da.

Du er jo super flink altså..deilig å være ferdig nå ja tenker jeg...[;)] Jeg likte fryse forsøk medisineringen mye bedre enn fersk forsøket..men jeg fikser det engang til hvis det skulle bli nødvendig...[;)]

You go girl..[8D]

Så deilig å være ferdig med srøytene, og særlig å slippe klokka. [:D]
Den blir en litt s¨må sprø av til tider.

Masse lykke til videre.

ÅÅÅ, gleder meg til det blir min tur, men gruer meg til å sette den[&:]

Lykke lykke til, du har vært superflink!! [:)]

Lykke til med uttaket i morgen, venter spent på å høre hvordan det gikk med deg når du orker det.

Back
Topp