Moonboon

Mioloo

Flørter med forumet
Noen med erfaring fra Moonboon, er den verdt å investere i? Eller holder det like greit med en vanlig vugge? Tar den stor plass på gulvet med stativet osv ? Er så i villrede om vi skal bruke penger på den når den har så stiv pris :confused004
 
Har ikke erfaring, men har kjøpt tilsvarende men fra et annet merke denne gangen. Har valgt krok i taket fordi jeg syns stativ tar mye plass :) har ikke kjøpt motor enda, men vurderer det
 
Har ikke erfaring, men har kjøpt tilsvarende men fra et annet merke denne gangen. Har valgt krok i taket fordi jeg syns stativ tar mye plass :) har ikke kjøpt motor enda, men vurderer det
Tenkte å ha den festet i taket jeg også men mannen vil overhode ikke lage hull i taket på nye huset, hehe.. så da må vi nesten ha stativ, men kjipt hvis det tar enormt med areal på gulvet :confused004 :)
 
Tenkte å ha den festet i taket jeg også men mannen vil overhode ikke lage hull i taket på nye huset, hehe.. så da må vi nesten ha stativ, men kjipt hvis det tar enormt med areal på gulvet :confused004 :)

Vi kjøpte en hvit krok, den er ikke veldig synlig. Er jo bare å sparkle og male over når man eventuelt tar den vekk
 
Sniker
Vi har med stativ. Tar litt plass (og vi har LITEN stue), men har aldri vært et problem. Funker som gull! Jeg var veldig skeptisk, og tok noen dager før han ble komfortabel i den, og sover best med støvsugerlyd fra YouTube, men gikk fra 0 soving utenom bæresele til 3t to ganger daglig. Helt sykt. Er utrolig fornøyd.
 
Sniker her og. Den koster en dullion, men seriøst verdt hver krone! Angrer ikke et sekund! Vi kjøpte karmoppheng, og det har vært veldig fint hos oss. Syntes også stativ ble litt voldsomt :)
 
Det kommer nok an på barnet om den er verdt det eller ei. Med f.eks en kolikkbaby kan jeg forstå at den er verdt hver krone. Begge mine har imidlertid sovet greit på dagtid uansett så ikke sett behovet, selv om jeg likevel hadde lyst på. Ble dermed alt for dyrt for noe som bare var kjekt å ha.
 
Vi endte med å kjøpe Nature's Sway, etter å ha leid både Moonboon og Natures Sway på kokolikk.no jeg mener absolutt at Natures Sway var mye, mye bedre. Og vi sparte noen tusenlapper. Det jeg likte best med Natures Sway var at det var liksom mer stabil og lille lå stødig.
 
Back
Topp