Mooboon

Gxylgr

Flørter med forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen som har prøvd Moonboon? Vet om noen som har prøvd Moonboon? Er den verdt det?
 
Min søster har bruk til de 2 siste hennes, så vi skal låne den og prøve ut. Hun hadde mer nytte av den til sistemann, da baby før det var klistermerkebaby.

Så er nok like individuelt om man får god nytte av den som alle andre produkter til baby vil jeg tro.
 
Jeg elsket den til min januar2023 baby :Heartred Han var ikke spesielt klistremerk- eller kolikkbaby, men var et nydelig sted å kunne legge han ned for å gjøre husarbeid, spise osv.
 
Vi kjenner flere som har hatt stor nytte av moonboon. Første var klistermerkebaby, så vi skal investere i en :)
 
Sniker fra mars ! Skulle til å kjøpe på balck friday ifjor, da fikk man pakke til 3500 kr ! Så anbefaler deg evt. å vente til dag.

Ble ikke så jeg gjorde det, for samboer mente vi skulle vente med å kjøpe noe som er så kostbart. Det er jeg veldig glad for. Min på 6 uker har hele tiden sovet godt og trenger det rett og slett ikke.

Men er flere i termingruppa mi som er avhengig av den for at de skal sove. Kommer helt an på babyen :)
 
Vet at det er en del som leier ut på finn.no. Ville kanskje vurdert det før du gikk til anskaffelse av noe såpass dyrt.
 
Svoger leide til lille via FINN.no. De var avhengig da den kun sovna til gynging, pluss det var en fødselsdepresjon hos mor der.

Men kjøper ikke og går ikke for leie av moonboon før jeg vet hvordan ungen er :happy:
 
Hadde ikke begynt med dette før behovet evt melder seg, tenker man bør prøve å unngå å tillegge babyen «uvaner» om man kan. Hilsen en med ekstrem vuggebaby med nr 1 :facepalm:
 
Ville heller kjøpt på Finn enn å leie hvis man har råd til det. Hvis man får et helt ok kjøp får man stort sett solgt den for ca samme pris, og har da «leid den» gratis:)
 
Back
Topp