Montere møbler til junior kommer.....

Bkno6264862

Flørter med forumet
Man merker man er litt på vei når det å montere et enkelt stellebord gjør deg like svett som en halvtimes joggetur....
I tillegg til at jeg blir såå forbanna når jeg mister skrujern og div i gulvet for 10.gang :wtf::yuck::wtf:. Jommen bra samboer er borte :woot: Eller kanskje det hadde vært lurest å overtalt han til å montere når han kom hjem.... :smiley-angelic006

Nå er det heldigvis bare barnevogn og få opp noen hyller som står igjen.. Hyllene skal ihvertfall samboer få sette opp, jeg har nemmlig en ubevisst fobi mot å få ting som skal på veggen i vater :think005..

Hva mangler dere?

Så flink du er! Her er det meste på plass. Har valgt å ikke montere sprinkelsenga enda siden vi har vugge (og lite plass når en hel etg totalrenoveres) og stellebordet blir også stående på lagring.. ellers har jeg ei lekegrind jeg må pusse ned og male etterhvert.. må bare få overskudd til å gjøre det...

Mangler seng og bilstol.
Minste som får nytt, siden baby overtar etter henne. :-)

Også må vi hente vognen i midten av april da. :-)

Sitter å venter på vogn og bilstol! Skulle bli levert mellom kl 14 og 15 grrrrrrrr!! Men gleder meg til det kommer :)

Her mangler ingenting :-D Men det står nede på barnerommet enda da, tar opp seng og stellematte osv når vi kommer hjem fra sykehuset. Men alt er montert og kommer til å re opp sengen når det er 2 uker igjen eller noe :-)

Flink du er! hihi.. har du ikke evt en vater dj kan hjelpe deg med? men kanskje godt å få mannen til å gjøre det også! :)
nåå mangler jeg bare å hente vogn (2uker) & samtidig kjøpe stellematte -den jeg fikk var aalt for liten til stellebordet :(
brystpumpe

Så flink du er! Og jeg kjenner meg igjen, er den største kraftanstrengelsen ved å gjøre de minste ting:D

Jeg har kun å sy babynest nr.2 til vogga:)

Her er det aller meste på plass nå, stellebordet står ferdig oppfylt på badet, senga og vogna er ferdig opprett, det aller meste av klær er vasket og lagt på plass, sprinkelsenga har yours truly montert :D jah, det aller meste er i boks :-)
Bilstolen får gubben montere før han henter oss, han skal få støvsuge bilen min også før han monterer stolen :-)
Ellers mangler vi ei stellematte for å ha på barnerommet i 2.etg som vi skal bruke som "stellerom" om natta, så slipper vi sure bleier på soverommet vårt og vi slipper å gå ned på badet.

Når setter dere frem stellebordet, sengen, eventuell vugge osv? Jeg er bare i uke 35,men føler at det snart er på tide,man vet jo ikke når den lille bestemmer seg for å komme!

Når setter dere frem stellebordet, sengen, eventuell vugge osv? Jeg er bare i uke 35,men føler at det snart er på tide,man vet jo ikke når den lille bestemmer seg for å komme!

Jeg er i uke 36. Og fant alt klart for ett par uker siden.

Her har jeg satt sammen alt og satt det på plass når jeg har bestilt og fått det. Begynte rett etter nyttår. Siste ting var lekegrind som kom i slutten av februar. Glad alt er på plass egentlig for energi til overs til det nå har jeg ikke, og magen er bare enda mer i veien.

Er i uke 38 men har ikke kjøpte seng og bilstole :( må nok fikse det i løpa av uka.

Flink du er! hihi.. har du ikke evt en vater dj kan hjelpe deg med? men kanskje godt å få mannen til å gjøre det også! :)
nåå mangler jeg bare å hente vogn (2uker) & samtidig kjøpe stellematte -den jeg fikk var aalt for liten til stellebordet :(
brystpumpe
Blir uansett litt sjevt, selv med vater.. Finnes ikke praktisk anlagt når det kommer til slike ting :)

Har alt stående klart inne på barnerommet slik at det bare kan flyttes på stua når vi kommer hjem, eller før vi drar på sykehuset hvis det ikke skjer før igangsettingsdato :)

Back
Topp