Montelukast Teva 5 mg mot astma

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
er det noen som har erfaring med disse tyggetabelettene? sønnen min fikk disse da vi var på kontroll på sykehuset i går å i pakningsvedlegget står det at man skal være obs på allergisk reaksjon og at man da må følge med om han blir hoven i ansiktet, leppe tunge og/eller svelg... han fikk første tabelett før han la seg i går kveld i 9 tiden å når jeg sjekka han i natt så hadde han fått litt hoven overleppe (underleppa var fin). overleppa var like hoven i morges når jeg vekket han også så det jeg da lurer på er om det er denne tabeletten han reagerer på eller om det er en mulighet for at han har bitt seg i søvne eller noe? hvor lenge skal jeg eventuellt se det ann før jeg tar kontakt med lege? hvordan vet jeg at det er medisinen som har gjort dette eller om det er noe annet? håper noen kan svare.

Er du i tvil spørr du heller legen enn Internett

er det noen som har erfaring med disse tyggetabelettene? sønnen min fikk disse da vi var på kontroll på sykehuset i går å i pakningsvedlegget står det at man skal være obs på allergisk reaksjon og at man da må følge med om han blir hoven i ansiktet, leppe tunge og/eller svelg... han fikk første tabelett før han la seg i går kveld i 9 tiden å når jeg sjekka han i natt så hadde han fått litt hoven overleppe (underleppa var fin). overleppa var like hoven i morges når jeg vekket han også så det jeg da lurer på er om det er denne tabeletten han reagerer på eller om det er en mulighet for at han har bitt seg i søvne eller noe? hvor lenge skal jeg eventuellt se det ann før jeg tar kontakt med lege? hvordan vet jeg at det er medisinen som har gjort dette eller om det er noe annet? håper noen kan svare.

Det er ingen her som kan svare på om gutten din reagerer på tabletten eller ikke. Du bør ringe legekontoret og høre med dem hva du skal gjøre. Eventuelt sykehusavdelingen dere var på. De kan svare deg på det du lurer på.

Håper det går bra med gutten din!

til dere begge som har svart her. jeg spurte etter erfaringer eller om det var noen her som kanskje jobber med slikt å har litt peiling men dette forumet forandrer seg visst aldri så beklager at jeg spurte!

Altså, det er helt greit å spørre. Men det finnes ikke er forum jeg er på, og jeg er på flere, også der hvor leger og barneleger også er blant andre brukere, men alle steder er akkurat dette med lege stort sett samme svar. Starter du en sånn tråd, så bør du ringe legen. Been there, done that. Jeg startet sånne tråder, og får det svaret jeg selv gir andre. Lærer jeg? Ikke helt.

Men svaret er, spørr legen

Fant du ut av dette??

Sønnen min har gått på disse medisinene lenge, og for han har de hatt god effekt.

Back
Topp