Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står på boksen at man ikke skal drikke som gravid. Kanskje det er tilfeldig, men ei bekjent av meg endte med SA, og hun drakk energidrikk det er også andre stoffer i energidrikk, ikke bare koffein.Hei dere. Jeg har vært stor forbruker av monster, men kuttet det ut så fort jeg så at jeg var gravid. Har drukket en halv boks 3-4 ganger ( jeg er 10+1) drikker dere andre med god samvittighet ? Er det trygt?
Det står anbefalt. Ikke at man ikke skal drikke. Husk at produsenten er fra statene- og de er kjent for å helgardere seg. Alle stoffene i monster, e stoffer etc, finner man i mange matvarer og snop også.Det står på boksen at man ikke skal drikke som gravid. Kanskje det er tilfeldig, men ei bekjent av meg endte med SA, og hun drakk energidrikk det er også andre stoffer i energidrikk, ikke bare koffein.
Ja ikke sant? Er ikke så bekymret for koffein, men kanskje det andre? HmmDet står på boksen at man ikke skal drikke som gravid. Kanskje det er tilfeldig, men ei bekjent av meg endte med SA, og hun drakk energidrikk det er også andre stoffer i energidrikk, ikke bare koffein.
Skal ikke være for påståelig, men ville ikke stresset over det du alt har dukket, også kanskje heller erstatte det med cola, om du skulle være for nøden. Er jo kjipt å kaste en halv boks ogJa ikke sant? Er ikke så bekymret for koffein, men kanskje det andre? Hmm