Monkey kom i dag!!! *bilde*

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
Å gjett om det er fryd i hjemmet...
Han er for de som skulle lure en liten pusegutt, som er litt apekatt...
Han og Nussi vår andre pus kommer ikke helt overens ennå men regner med det kommer seg.
Ungene løper rundt å roper på Monkey å sleit litt med å sove i dag men sånn ellers er alt fint!!!
Må jo legge med et bilde av han også da!!!

Å til slutt tusen takk tiriltutta for en ordentlig vakring...
Å masse lykke til med fødselen!!! Tror han kommer på bursdagen til min sønn jeg nå på onsdag!!!![:D][:D]

så nusselig pus liker navnet hehe. Kos dere med nye familiemedlemmet [:)]

Kjempesøøøøøøt pus

Nåh, se på han a! [:D] Fine pusegutten[:)] Var så godt å se at han slo seg så fort til ro hos dere. Han kommer til å få det så fint atte! Også er det hyggelig å kunne følge litt med på hvordan han har det. Hihi[:)] Og når det gjelder fødselen så håper jeg du har rett!! Jeg er ready! hehe[:D][:D]

ORIGINAL: tiriltutta

Nåh, se på han a! [:D] Fine pusegutten[:)] Var så godt å se at han slo seg så fort til ro hos dere. Han kommer til å få det så fint atte! Også er det hyggelig å kunne følge litt med på hvordan han har det. Hihi[:)] Og når det gjelder fødselen så håper jeg du har rett!! Jeg er ready! hehe[:D][:D]

må legge til at jeg ser ut som ei nålpute på hånda ellers ingen uhell.....
å ang fødselen.... 4 februar er en bra dag å føde!!![;)]

ORIGINAL: Makka Pakka

ORIGINAL: tiriltutta

må legge til at jeg ser ut som ei nålpute på hånda ellers ingen uhell.....
å ang fødselen.... 4 februar er en bra dag å føde!!![;)]

Hehe, han liker å leke med hender ja! Det har jeg og erfart[;)] Vi hadde tross alt 4 kattunger i huset[8D] Hehe. Ja, ikke noe problem for meg å føde da iallefall! Jeg er klar som et egg, og rimelig dritlei av å gå gravid[;)]

Back
Topp