Monicabebe og Rita!!

lenemor

Forumet er livet
Dere altså! Jeg tør nesten ikke gå i posten lenger jeg, for jeg begynner bare å gråte når jeg åpner pakker fra den ene etter den andre. Lurer på hva jeg har gjort for å fortjene dette, og aner et stikk av dårlig samvittighet for alle jeg skulle sendt pakke til... uansett, dere skal vite at jeg setter stor pris på det og blir vanvittig rørt og takknemlig.

Tusen tusen takk Monica, for den flotte gaven! Bodyen og buksa til August er råtøffe, og Johanna elsket hårbøyla og hanskene - det var rett ut på dansegulvet i prinsessekjolen for oppvisning i "ballerinadans"! Søtt kort også (jeg har også den kartongen i scrappehylla mi - kjempefin!)

Trillemor; herlige bodyer til August (han har body, bukse og lue i den blåstripete serien, jeg synes den er så fin - nå har han når han blir litt større også). Johanna får åpne gaven sin selv - jeg tar med den når vi skal ned og ta vaksine i dag jeg, så har vi en premie (bilde kommer). Og for et fantastisk flott kort - jeg er imponert!

bare koselig vet du... den lå på kjøkkenet en stund.. før jeg endelig klarte å få sendt den.. (jeg er litt treg med slike ting.. så tiltak å dra på posten med julie under armen[8D]) men det var godt den kom fram snuppa! den er velfortjent... koselig med bilder.. [:)]

glad i deg vet du! klem

jeg er så glad i deg også 

Så flotte gaver! Johanna var virkelig søt med de hanskene!!

Så fine gaver!!!

For en hyggelig gjeng her inne!!!

Godt at pakken endelig kom fram[:D].

Jeg var så fornøyd da jeg hadde handlet inn, og så glemte jeg jo helt å sende den. Tror det gikk over to uker jeg, hehe.

Så skjønn JOhanna var med hanskene og hårbøyla da!

ORIGINAL: monicabebe

Godt at pakken endelig kom fram[:D].

Jeg var så fornøyd da jeg hadde handlet inn, og så glemte jeg jo helt å sende den. Tror det gikk over to uker jeg, hehe.

Så skjønn JOhanna var med hanskene og hårbøyla da!

haha.. samme her!![8D] (men det var kanskje ikke noe bombe[8|][8D]?) 

Back
Topp