Monday Morning! :D

Men dyr får man veldig tett innpå seg da, og man kan på en måte ikke sammenlikne de reaksjonene!

nei, er nok noe der!
...og han har jo liksom vært barnet vårt, både før vi tenkte på barn, da vi aborterte og mens vi ventet på å få Hermine...dyr gir så betingelsesløst av seg selv i alle situasjoner, så er ikke rart man blir helt på tuppa når de plutselig er borte! :oops:

Passer brunt til flere farger?
Til neste år er det snakk om å male husrekka her og jeg aner ikke om vi skal beholde den fargen vi har i dag (som jeg ikke liker!) eller om det blir mørkebrunt f.eks!

Hvis det er snakk om å male huset mørkebrunt ville jeg i hvertfall valgt brun beis, grått og brunt er ikke så pent sammen, synes jeg da:-)

nesten så jeg føler meg litt dum, for jeg er tristere nå enn da tanta til mannen døde :oops: o_O

Men dyr får man veldig tett innpå seg da, og man kan på en måte ikke sammenlikne de reaksjonene!

Enig med Fru H ;) Det blir jo noe annet for deg som har levd sammen med hunden i flere år, og vært hans matmor! Han var og forblir et familiemedlem som står dere nær uansett ;) Så ikke føl deg dum..

ja, mennesker lever og lider jo av sykdom til de dør av seg selv...men for dyr må man ta et valg, vi kunne valgt å la han leve videre...men da måtte han kanskje lide unødig, så vi tok det tøffe valget om å la han slippe :( Ulempen med kjærledyr! MEN vi har hatt 5,5 gode år med han, og han har gitt oss så utrolig mye glede både i gode og tunge stunder! :) Så ville ikke vært han foruten ;)

Tror dere har gjort et riktig valg, men det er trist uansett:(

Takk for gode ord! Vi har hatt en tung dag, og sagt farvell til vår beste venn og turkammerat! Fjellturer og tur i skog og mark vil ikke bli det samme lengre:( ettermiddagen har gått med til å rydde huset for hundeutstyr, bur, matskåler og klær. Han hadde tre bur som vi nå skal selge, og kurven hans. Seler, bånd, skåler, leker, tepper og kuldedekken gjemmer vi bort. Vi skal ha ny hund en dag, når vi har en større plass å bo, og ikke småbarn lengre!
Kompisen min rett før han sovna inn:
Vis vedlegget 17966

*Surfer mobilt*

Bilder sier mer enn tusen ord:(:(:(:(:(:(:( uff, så utrolig trist:(

Vi MÅ prøve og jobbe litt med å få Lillebror til å sove litt mer på kvelden/natten uten å måtte få pupp ...
I går kveld var jeg borte og han hadde våknet under to timer etter at jeg la han og ble hysterisk av puppenes fravær... Han drakk til slutt 180 ml morsmelk på flaske men skrek i en halvtime til før han roet seg :(
Mannen var der for han hele tiden så den biten er grei..
Men han er våken nå... Og vil ikke roe seg av vann. Han er tydelig trøtt og har spist greit med annen mat i dag!
Blir vel å amme han uansett, vet jo at han roer seg da...

Da var sesongavslutningen av games of thrones sett:D:D:D:D fantastisk spennende og surt urettferdig det er 9 mnder til neste sesongstart:eek::confused:

To runder med amming og han har ikke roet seg... Er ikke bare noen få skurker han vil ha heller, virker veldig sulten!

To runder med amming og han har ikke roet seg... Er ikke bare noen få skurker han vil ha heller, virker veldig sulten!

Kanskje han vokser mye for tiden? Høres slitsomt ut, men får håpe det ikke varer så lenge :-) Får han kun pupp eller mme i tillegg? Jeg har ikke så mange råd å gi for vet ikke hvordan det er å redusere mat på natta når man ammer. Har inntrykk av at det ofte er vanskeligere enn med mme..? Men mm er jo positivt får du tenke når du er trøtt ;-p han har ihvertfall matvett ;-)

Hmm.. kan det være tenner på gang? bare ett skudd i blinde her:) mulig han bare er veldig tørst også:)

Kanskje han vokser mye for tiden? Høres slitsomt ut, men får håpe det ikke varer så lenge :-) Får han kun pupp eller mme i tillegg? Jeg har ikke så mange råd å gi for vet ikke hvordan det er å redusere mat på natta når man ammer. Har inntrykk av at det ofte er vanskeligere enn med mme..? Men mm er jo positivt får du tenke når du er trøtt ;-p han har ihvertfall matvett ;-)
Kun mm og vann han får.
Jeg gir han jo, for han virker sulten og ingenting annet funker :-p

Kun mm og vann han får.
Jeg gir han jo, for han virker sulten og ingenting annet funker :-p

Ser den :-) hadde gjort det samme om ungen virka sulten :-)

Back
Topp