Monday Morning! :D

Jeg har vært å knekt nakken min i dag,hos kiropraktor.
Begynner å hjelpe litt,men er fortsatt utrolig stiv. (Stress)

Vi kommer mest sannsynlig til å reise nedover i løpet av en måneds tid :)
Gleder meg til å se mannen min igjen <3

Hørtes litt brutalt ut før jeg leste kiropraktor :P kan hende det blir bedre iløpet av noen dager da..håper det for din skyld da :)
Hvor befinner mannen din seg? :P

*sender fra pipe-gjøken*

Ny uke, nye muligheter?! :D
Vi håper på litt opphold de neste dagene da vi må rengjøre og beise platting på hver side av huset ;)
Må rett og slett bare få det gjort. Den er nå helt ubehandlet og blir bare styggere og styggere!
Men vi klarer ikke å bestemme oss for om vi skal ha grå beis eller mørkebrun...
Noen tips? Her ser dere plattingen og husfargen
A4E920EB-293E-4306-BE30-56FFA460B4AD-2145-000001D98001A7E0_zps3ec1a40e.jpg

Ellers blir det kanskje en kaffedate med ei venninne i dag =)
Naboen skal ha baby når som helst og jeg er så spent :D
Ha en fin mandag!

Jeg ville hatt mørkebrun:-)

Takk for gode ord! Vi har hatt en tung dag, og sagt farvell til vår beste venn og turkammerat! Fjellturer og tur i skog og mark vil ikke bli det samme lengre:( ettermiddagen har gått med til å rydde huset for hundeutstyr, bur, matskåler og klær. Han hadde tre bur som vi nå skal selge, og kurven hans. Seler, bånd, skåler, leker, tepper og kuldedekken gjemmer vi bort. Vi skal ha ny hund en dag, når vi har en større plass å bo, og ikke småbarn lengre!
Kompisen min rett før han sovna inn:
1370889360296.jpg

*Surfer mobilt*

-Hihi!
Vi blir ikke helt enige, delte meninger her inne også ser jeg :D :eek:

Hehe ja, synes brunt er penere til den fargen dere har på huset:-)

Takk for gode ord! Vi har hatt en tung dag, og sagt farvell til vår beste venn og turkammerat! Fjellturer og tur i skog og mark vil ikke bli det samme lengre:( ettermiddagen har gått med til å rydde huset for hundeutstyr, bur, matskåler og klær. Han hadde tre bur som vi nå skal selge, og kurven hans. Seler, bånd, skåler, leker, tepper og kuldedekken gjemmer vi bort. Vi skal ha ny hund en dag, når vi har en større plass å bo, og ikke småbarn lengre!
Vis vedlegget 17966

*Surfer mobilt*

Huff så trist :( Det er alltid fælt når man må ta et slikt valg.

Huff så trist :( Det er alltid fælt når man må ta et slikt valg.

ja, mennesker lever og lider jo av sykdom til de dør av seg selv...men for dyr må man ta et valg, vi kunne valgt å la han leve videre...men da måtte han kanskje lide unødig, så vi tok det tøffe valget om å la han slippe :( Ulempen med kjærledyr! MEN vi har hatt 5,5 gode år med han, og han har gitt oss så utrolig mye glede både i gode og tunge stunder! :) Så ville ikke vært han foruten ;)

Vis vedlegget 17966

*Surfer mobilt*
JEg ble så trist da jeg så det bildet :(
Håper det går bra med dere!

Hehe ja, synes brunt er penere til den fargen dere har på huset:)

Passer brunt til flere farger?
Til neste år er det snakk om å male husrekka her og jeg aner ikke om vi skal beholde den fargen vi har i dag (som jeg ikke liker!) eller om det blir mørkebrunt f.eks!

JEg ble så trist da jeg så det bildet :(
Håper det går bra med dere!

huff, ja, tårene triller rett som det er! Han var så god til det siste, bare slikka meg på nesen og skjønte ikke hva som skulle skje :oops: Men det er sånn livet er, man må ta det gode med det tunge og nå får vi minnes alt det gode ved han!

Passer brunt til flere farger?
Til neste år er det snakk om å male husrekka her og jeg aner ikke om vi skal beholde den fargen vi har i dag (som jeg ikke liker!) eller om det blir mørkebrunt f.eks!

jeg tenkte at brun platting kombinert med det gule huset kanskje blir veldig 70-talls :P ;)

huff, ja, tårene triller rett som det er! Han var så god til det siste, bare slikka meg på nesen og skjønte ikke hva som skulle skje :oops: Men det er sånn livet er, man må ta det gode med det tunge og nå får vi minnes alt det gode ved han!
Ja, livet er slik, men det er lov til å være trist og sørge! Men minnene kommer man langt med =)

Ja, livet er slik, men det er lov til å være trist og sørge! Men minnene kommer man langt med =)

nesten så jeg føler meg litt dum, for jeg er tristere nå enn da tanta til mannen døde :oops: o_O

nesten så jeg føler meg litt dum, for jeg er tristere nå enn da tanta til mannen døde :oops: o_O
Men dyr får man veldig tett innpå seg da, og man kan på en måte ikke sammenlikne de reaksjonene!

Back
Topp