Monark Eller President?

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Jeg sitter å kvier meg over pressident valget i USA og priser for at vi har monraki i Norge.

Utenom tradisjoner og det kongelig historie, så finnes det en viss trygghet. For vært 4 år skal det stemmes frem et menneske som skal "styre" landet, og de to valgene USA har i dag, er ikke akkurat det mest optimale, når det kommer til Politikk og opptreden.

Selve valget er jo et show uten like, som varer godt over et år. Men nå er det blitt mer og mer en barnehage krangel, en et politisk platform.

Det å hvite at vi slipper slikt show, er jeg takknemlig for, Det å slippe å gå til valgurnene for å velge mellom to parter som jeg personlig ikke er noen stor fan av.

Da er det bedre å lytte til kongens humor en gang i bland.

Hva mener dere?

Det finnes ikke en politiker i dette land som jeg kunne tenkt meg som president.

Og det er grunn nok til å holde på monarkiet og humoren til kongen er ikke så verst :-)

Monarki ❤️ lenge leve kongen :) jeg er veldig stolt av kongeriket Norge og syns både kongen og krompene er veldig artige å sjarmerende :)

Enig med deg :)

Jeg syntes det er greit som vi har det :)

Jeg syns det er greit slik vi har det, og glad vi slipper show businessen, men jeg syns heller ikke at vi behøver å ha et monarki. Utenom på 17. mai, syns jeg ikke det er noe spesielt med kongefamilien.

Back
Topp