mona mona!

millemax

Glad i forumet
vil bare ønske deg masse lykke til imorgen...
heldig du som får nurket i armene dine[:D][:D][:D]

må du holde oss informert da[:D]

igjen masse masse masse lykke til[;)]

Slenger meg på her, jeg. Lykke til i morgen, nå tenker jeg du er spent! Tenk, dette er siste dagen før du blir mamma!!!
Som sagt: lykke til, dette kommer til å gå kjempebra

Lykke til ja - deilig når det er overstått! Må si at jeg er litt misunnelig på deg som vet at du får babyen i morgen. Det går så bra så [;)]

ønsker deg masse lykke til

lykke til imorgen , tenk de , imorgen har du babyen din i armene dine,.,(heldiggris))[:D][:D]

Jah, masse lykke til i morgen. Alt kommer til å gå så bra!! I morgen får du endelig nurket ditt i armene dine!! [:D][:D]

Vil også ønske masse lykke til[:)]

*heldige du*

Vil også ønske deg LYKKE TIL i morgen!!

lykke til[:)]

Slenger meg på her eg også! Heldige du!!!! Lykke til imåra! [;)]

Hei..

Vil også ønske deg lykke til i morgen, er ikke lenge til du har nurket i armene nå.

Klem..

Masse LYKKE TIL,gled deg og kos deg masse etterpå med nurket ditt[;)]

Masse lykke til imorgen!!! litt misunnelig på at du får holde i baby'n din imorgen! Men glad på dine vegne!!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk!!

Tusen tusen takk alle sammen Klarer nok ikke å sove mange timene i natt... nå skal jeg og kjæresten se på en film  7 1/2 time til jeg skal være på sykehuset.. Kriblinger i magen ! !

Lykke til videre til alle dere så kommer det en fødselshistorie når jeg er hjemme igjen Er jo så spent på hvem av dere som får mens jeg er borte også :)

takk for alle hilsnene !

Back
Topp