*MommyToBe*

jeg tok en i ettermiddag... den var helt blank :(( (hadde druket en del væske og sånn)

den jeg tok for noen dager siden var samme type test og der var det svaaaak strek...

åååh, nå er jeg skuffet!! skal ha mensen i morgen. Burde jeg ikke teste positivt idag da? eller kan det ta lengre tid?? :S

kryss fingrene for meg da! ;)

Noen tester ikke positivt før ikm, noen må til og med vente til flere dager etterpå, så så lenge du ikke har fått mensen, er det fortsatt håp :-) Og morgenurin er jo såklart best å teste med.
Krysser fingrene, oppdater i morgen tidlig, da :-)

krysser fingrene for deg vettu=)=) gleder meg til å se oppdateringene=) håper på det beste=)

krysser fingrene for deg vettu=)=) gleder meg til å se oppdateringene=) håper på det beste=)

negativ med morgenurin idag :(( æsj!!

må vell vente til neste mnd med å teste på nytt... men lurer på om jeg har en sjanse til på mars!! tror neste termin er 30.3 isåfall!! vil så gjerne inn hit!

:) :) :)

*Sniker fra november 2011*

Jeg fikk blankt negativ på morgenurinen på IKM, men dagen etter IKM fikk jeg knall positiv og jeg er gravid med tvillinger i uke 18:)
Lykke til:)

*MommyToBe* skrev:
negativ med morgenurin idag :(( æsj!!

må vell vente til neste mnd med å teste på nytt... men lurer på om jeg har en sjanse til på mars!! tror neste termin er 30.3 isåfall!! vil så gjerne inn hit!

:) :) :)

(jeg er her fortsatt selv om jeg ikke tror vi klarer det denne gangen heller, men sniker innom for å se om dere vetdu...) Jeg testet ikke positivt før jeg var 5+2/3 sist, så du kan ennå ha en sjanse *krysserfingrene* hvis ikke spiren satt denne omgang, treffes vi 2 kanskje igjen på April!? :-)

så det er kanskje håp for meg da jenter!! :D ??

teste igjen etter helgen om ikke mensen har kommet jeg da! :))

April er heller ingen dum mnd sleepingbeauty ! ;))

*venterspent*

Så lenge du ikke har fått mensen er det jo fortsatt håp :) ønsker deg lykke til MommyToBe, og sender masse babystøv ;)

Mars-boer skrev:
Så lenge du ikke har fått mensen er det jo fortsatt håp :) ønsker deg lykke til MommyToBe, og sender masse babystøv ;)

TAKK!! ;))

Back
Topp