Molsy!

LilleTiger

Gift med forumet
Bruker du Ergoselen ennå? Jeg tenker på gravidmagen[;)] Er spent på hvor lenge jeg kan bruke den. Takk forresten for at du "overtalte" meg til å kjøpe den - jeg elsker den![:)]

ORIGINAL: ~Kine~

nysgjerrige meg lurer på HVA det er for noe??tihi

[:D] Det er en bæresele, man kan bruke fra nyfødt til ungen er 3-4-5 år. Jeg hadde en avstemning her inne for evigheter sider, om jeg burde kjøpe en sånn eller en vanlig bæremeis. Molsy hadde en sånn Ergo bæresele, og "overtalte" meg til å kjøpe den i stedet for en meis. Har ikke angret![:)]

Jeg brukte den faktisk senest igår, uten problemer. Vi gikk tur i skauen i bratte bakker, eneste problemet var at det var litt tungt, men funket helt utmerket, Benjamin sovnet på ryggen, så han koste seg nok han og. Siden selen rundt magen er såpass bred gikk det greit rundt magen, bare dytta den litt på undersiden. [;)][:D][:D]

ORIGINAL: Nummer1(-:

bilde?

Her finner du all info om den. [;)][:D]

http://babyslynga.no/ergo.htm

Ja den er genial. Gubben liker den ikke så godt, for barnet er inntill kroppen vår, uten luft imellom, så han synes han blir så svett.
Men jeg synes bare det er godt å ha ham inntil meg. Vi ender vel opp med en meis også, så får gubben bruke den og jeg bruke selen. [;)][:D]

Her er oss med selen igår:

Hodet på halv 12, vi hadde ikke
"hengt det opp" med hodeholderen enda:                                                                           Her kan man delvis se at selen er under magen:

Så flott!! Ser jo ut til at det går strålende[:)] Men det er klart det blir tyngre etterhvert.

Jepp såklart.  Har allerede gått opp 10 kg, + at Ben veier 10 kg - så jeg bar jo på 20 kg ekstra igår [8|][8D] Men skal nok klare det ei stund til, så lenge magen ikke kommer iveien da [;)][:D]

Back
Topp