kattatilcato
Elsker forumet
det er jo slettesikke rart....[&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Daizy
ORIGINAL: Mamasan
Tror det er en mulighet for at han har vært lettere ko-ko ganske lenge jeg...[8D][&:]
ja det er jo en viss fare for at han har drept noen så...
Mhm...ser jo bare på forhistorien dems,ikke akkurat ryddige karer...[8|]
ORIGINAL: Refleksheks
Jeg har ikke bodd i et kongolesisk fengsel i et halvt år - kanskje noen av bv-brukerne har det?
Tror det er rimelig umulig å vite hvordan det å leve med en dødsdom hengende over hodet, dårlige sanitære forhold osv osv over så lang tid.
Vil jo ikka akkurat tro det er vrient å bli bittelitt mentalt forstyrret av det... [;)]
ORIGINAL: Fridasinmamma
ORIGINAL: Mamasan
Tror det er en mulighet for at han har vært lettere ko-ko ganske lenge jeg...[8D][&:]
ja det er jo en viss fare for at han har drept noen så...
Mhm...ser jo bare på forhistorien dems,ikke akkurat ryddige karer...[8|]
Og hva er forhistorien??
Synes ikke det er rart at han kanskje sliter psykisk jeg.. i de forholdene som er der nede..
Jeg har ikke bodd i et kongolesisk fengsel i et halvt år - kanskje noen av bv-brukerne har det?
Tror det er rimelig umulig å vite hvordan det å leve med en dødsdom hengende over hodet, dårlige sanitære forhold osv osv over så lang tid.
Vil jo ikka akkurat tro det er vrient å bli bittelitt mentalt forstyrret av det... [;)]
ORIGINAL: maryjoleen
tror han har vært temmelig ko-ko lenge før han havna i det fengselet.
er noe fint som heter å ta konsekvensene av det man gjør.
Det er noe med den endringen i oppførsel som skjer nå det handler om.
nei, det er nok ikke solisten i gullguttene som har reist dit i utgangspunktet -
men her handler det vel ikke heeeelt om å ta konsekvenser eller ei.