moland has gone ko-ko

Har ikke han malaria da?[8|]

Tror det er en mulighet for at han har vært lettere ko-ko ganske lenge jeg...[8D][&:]

ORIGINAL: Daizy

Tror det er en mulighet for at han har vært lettere ko-ko ganske lenge jeg...[8D][&:]

ORIGINAL: Mamasan

ja det er jo en viss fare for at han har drept noen så...

Mhm...ser jo bare på forhistorien dems,ikke akkurat ryddige karer...[8|]

Kan bare si,jeg syns fryktelig synd på de to[:(]

Og hva er forhistorien??

Synes ikke det er rart at han kanskje sliter psykisk jeg.. i de forholdene som er der nede..

ORIGINAL: Refleksheks

Jeg har ikke bodd i et kongolesisk fengsel i et halvt år - kanskje noen av bv-brukerne har det?
Tror det er rimelig umulig å vite hvordan det å leve med en dødsdom hengende over hodet, dårlige sanitære forhold osv osv over så lang tid.
Vil jo ikka akkurat tro det er vrient å bli bittelitt mentalt forstyrret av det... [;)] 

enig!

ORIGINAL: Fridasinmamma

Og hva er forhistorien??

Synes ikke det er rart at han kanskje sliter psykisk jeg.. i de forholdene som er der nede..

nei,det er utrolig at de har klart seg så bra. jeg hadde vært død for lenge siden. tror det ikke akkurat det er paracet de får for malariaen heller[8|]litt av en psyke på disse gutta!

Jeg har ikke bodd i et kongolesisk fengsel i et halvt år - kanskje noen av bv-brukerne har det?
Tror det er rimelig umulig å vite hvordan det å leve med en dødsdom hengende over hodet, dårlige sanitære forhold osv osv over så lang tid.
Vil jo ikka akkurat tro det er vrient å bli bittelitt mentalt forstyrret av det... [;)] 

Tenk at det fins noen som er enig med meg ..????
OMg..

Dessten sa de på innslaget jeg leste på nyhetene her  nå,at han går på en malaria medisin som kan utløse psykoser...
Man må kunne lese seg litt opp og kanskje tenke litt før man uttaler seg..

Og ja,tror enhver hadde blitt litt loco av å sitte der nede altså..[:'(][:'(][:'(][:'(]

Selvfølgelig sliter man psykisk,uansett om man sitter fengslet i Kongo eller på Ilseng arbeidsleir,sier bare at utfra informasjon norsk presse gir oss har de hatt noen lyssky og tvilsomme affærer bak seg som gir grobunn for å tro at de kanskje ikke er de smarteste karene. når det gjelder karrierevalg.
Man gjør seg opp en mening utifra hva man ser og hører på nyheter,uansett om det er VG,NRK Dagsrevyen eller Dagbladet eller hvasomhelst.
jeg tror det jeg tror,that`s it.

tror han har vært temmelig ko-ko lenge før han havna i det fengselet.
er noe fint som heter å ta konsekvensene av det man gjør.

Tror nok det er ganske jævlig å sitte i fengsel i Kongo og under de forholdene osv, MEN hvis, HVIS, de har drept han kisen osv, hvis de har gjort noe sånt i utlandet, brytt loven - så vet de vel hva som venter dem?
Hvorfor skal vi alltid synes så synd på nordmenn som dummer seg ut i utlandet?[8|]
Men om de er uskyldige oppi det hele - så ja, da er det synd på dem! Helt klart!
Orker ikke følge mer med på det. Sannheten vil seire.

ORIGINAL: maryjoleen

tror han har vært temmelig ko-ko lenge før han havna i det fengselet.
er noe fint som heter å ta konsekvensene av det man gjør.

Det er noe med den endringen i oppførsel som skjer nå det handler om.
nei, det er nok ikke solisten i gullguttene som har reist dit i utgangspunktet -
men her handler det vel ikke heeeelt om å ta konsekvenser eller ei.

skriver vel hva jeg vil i trådene som alle andre[8D]
[8|]
ja han var koko å nå har han blitt enda mer koko..

Back
Topp