Moen camping i Risør.

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Noen erfaringer?? :)

♡ Jonathan 14.01.11
♡ Markus 08.06.13

Vi har feriert der i over 30 år og stortrives!! Nå er sanitærannlegg og resepsjon og sånne ting splitter nytt også, det var på tide. Ungene mine storkoser seg. Jeg syns det er ryddig og ordentlig på plassen og sjeldent noe bråk. Masse unger!! Jeg har ikke bodd på andre campingplasser, så jeg kan ikke sammenligne med noen, men har vært innom Vøra camping i Sandefjord og Røed camping tvers over vannet for Moen. Røed camping ligger på skyggesiden, så der går sola tidlig på kvelden, mens på Moen er den til 21.30 nå på denne tiden... De har husker og et lekeapparat pluss to trampoliner til barna. Har egentlig ingenting å klage på :-)

Er det noe kiosk og slikt der eller? Og er det ålreit strand? :)
Vi tenkte først å campe i telt der, men nå lurer vi på å leie ei enkel hytte, har du noen erfaring med de? :) Fikk ikke opp noen bilder da jeg søkte på nettet ;)

♡ Jonathan 14.01.11
♡ Markus 08.06.13

Det er kiosk hvor man også kan få enkel mat som pommes frites o.l. men ikke det største utvalget av godteri og sånn. Ferske rundstykker hver dag, tror jeg. Har ikke vært inn i hyttene, men de som ligger helt nede ved vannet ser allrighte ut. Er også leiligheter oppe i resepsjonsbygget. Jeg vet ikke hvordan disse er, men de er jo kun ca 3 år gamle, så de burde jo være bra. Stranda er helt grei, litt langgrunt, fin sand med en stor sandhaug som ungene kan leke i.

Back
Topp