Modningstråd

maiava

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Jenter, september har kommet og vi nærmer oss oktobermåned. Tenkte vi måtte ha en modningstråd, hvor vi kan legge ut etterhvert som vi får modningstegn på at fødselen nærmer seg :)
 
Jeg har fått utrolig masse kynnere fortiden. Og har ofte stikking i underlivet når kynnerne holder på.
 
Aner ikke hva tegn jeg skal se etter eller kjenne etter. Er 35+2 i dag, har hatt kynnere med og uten menssmerter i noen uker nå.
Bekkenet er myyyye verre enn det har vært de siste 6 månedene.
 
Jeg har fått utrolig masse kynnere fortiden. Og har ofte stikking i underlivet når kynnerne holder på.
Den stikkingen kan jeg virkelig relatere meg til! Gosh, føles av og til som om babyene kom med strikkepinne inni der og stikker seg vei ut [emoji23]
 
Den stikkingen kan jeg virkelig relatere meg til! Gosh, føles av og til som om babyene kom med strikkepinne inni der og stikker seg vei ut [emoji23]
Haha [emoji23] der så du det.. Det er altså så forferdelig med den stikkingen.
 
Bekkenet mitt ble bedre forrige uke, det skjedde sist da hodet festet seg. Jeg vet hodet ikke er festet nå iflg legen, men det er langt nede. Og jeg har en god del kynnere og nedpress. Litt varierende pr dag. Og utfloden har virkelig tatt seg opp - vet dog ikke hva dette er tegn på ;)
 
Kynnere har jeg hatt lenge(smerte fulle og til tider regelmessige. Magen har begynt å synke... synes deg er litt vel tidlig iforhold til sist. I natt fikk jeg to tak som var j****** vonde! Men det kom bare to slike så gikk deg over til normale kynnere(hvor magen bare strammet seg.) føltes ømt etter på for å si deg slik. Deg værste var ag de kom uten forvarsel. Jeg lå å duppa til film i senga å skvatt til som bare det [emoji15] men siden det ga seg gjorde jeg fint lite med dem[emoji28]
 
Jeg var gått fra å egebtlig ikke vite hva kynnere er til å ha sykt mye kynnere og det jeg tror folk kaller nedpress, Hehe. Begge deler kom plutselig midt i denne uken så ble plutselig mye tyngre å være gravid :dead:
 
Baby har snudd seg her, å har mye kynnere, nedpress, stikkinger og mensmurringer! Så om det ikke modnes så vet ikke jeg altså [emoji85] enkelte kvelder er det så ille at jeg bare sitter å venter på at vannet skal gå, for jeg kan ikke skjønne at han kan holde på sånn å ikke komme ut [emoji23]
 
Har ikke så mye kynnere som plutselig kommer, men om jeg prøver å gå en tur så får jeg kynnere. Det strammer seg og kjennes ut som hold. Nå idag har jeg hatt mensensmerter siden jeg sto opp og drit mye tykk utflod. Forrige fødsel starta jo med mensensmerter/murringer så blir bittelitt urolig. Får bare se om det utvikler seg. Hvis ikke er det nok kroppen som gjør seg klar.
 
Okei, siste smerten sluttet halv seks. Nå har jeg kynnere men det gjør ikke vondt. Magen blir steinhard. Kommer og går
 
Jeg er 33+5., har konstant stram mage. Hun ligger langt ned i bekkenet og har gjort det i maaaange uker. Men ikke noe tegn på fødsel i anmarsj
 
Mye kynnere å stikking i underlivet. Føler også det har blitt utrolig hovent å oppsvulma der nede den siste uka [emoji85][emoji28] Kan våkne av at magen er hard og vond. Hun har festet seg , og kjenner mye nedpress. Har to barn fra før , begge 1 uke på overtid. Så får vi se om dette er enda en luring som vil være i magen noen ekstra dager eller om hun bestemmer seg for å komme før. Er i dag 35+4.
 
Back
Topp