Modningstegn?

Makene94

Andre møte med forumet
Noen som nærmer seg termin som vil dele modningstegn? Jeg er så nysgjerrig på om flere opplever det samme som meg.

Har mensmurringer og løs mage, og lysken «henger» seg mye opp -vet ikke om noe av dette er modningstegn? Haha.

Noen som nærmer seg termin som vil dele modningstegn? Jeg er så nysgjerrig på om flere opplever det samme som meg.

Har mensmurringer og løs mage, og lysken «henger» seg mye opp -vet ikke om noe av dette er modningstegn? Haha.
Det er modningstegn ja

Jeg har akkurat de samme tegnene! Nå har kynnerne begynt å bli hakket mer ubehagelig også (veldig uregelmessig, så ikke rier).

Jeg har fått noen støt nedi bekkenet i deg siste, de kommer titt og ofte. Tenker han jobber seg nedover og nedover. Men ingenting annet… mye vann i kroppen da :/

Kynnerne blir sterkere, kjenner noen i korsryggen også nå. Og noen tilfeller hvor det støter til der nede :wideyed:

Vonde kynnere her, aller mest om natten når jeg går på do faktisk. Ellers mye stråling nedover låret og nedpress når jeg går, og økt mengde utflod. Fødselen startet denne dagen sist, men foreløpig ingen tegn til at den starter nå. Så spennende disse dagene her ☺️

Om bare disse tegnene gav noe indikasjon på når ungen kommer - neida! Kan visst gå sånn her i mange ukeruff!

Om bare disse tegnene gav noe indikasjon på når ungen kommer - neida! Kan visst gå sånn her i mange ukeruff!
Ja hehe man kan til og med gå max overtid med alle disse tegnene på modning, selv uten å faktisk være moden der nedi :o
Men tenker at tegn eller ikke, så går det jo mot fødsel for oss alle nå, enten man er på overtid allerede eller har termin sent i september.
Gleder meg til å bli ferdig :p ❤️

Nada… Hatt en fin dag i dag. Litte med vondter og til og med vært sosial.

Murring, litt stikking, kynnerar og utflod her.. Trudde ting var i gang forrige veke, men då var det berre hovudet som festa seg meir..

Jeg hadde noen dager med løs mage forige uke. Trodde kanskje ting skulle begynne da, men de gikk over og tilbake til hard mage. Har også hatt litt mer kynnere enn tidligere (ikke vonde) de siste dagene. De to siste nettene har jeg hatt veldig mye luft i magen og luftsmerter. I natt kom det litt murringer i ryggen (svake mensensmerter). I dag tidlig gikk vannet. Begynte med litt lekking og var usikker på om det var vann eller utflod. Men plutselig kom det masse. Vært på kontroll og sjekket status. Nå er det bare å være hjemme til neste kontroll i morgen, med mindre ting skjer i mellomtiden da. Litt mer kynnere med murringer nå.

Jeg hadde noen dager med løs mage forige uke. Trodde kanskje ting skulle begynne da, men de gikk over og tilbake til hard mage. Har også hatt litt mer kynnere enn tidligere (ikke vonde) de siste dagene. De to siste nettene har jeg hatt veldig mye luft i magen og luftsmerter. I natt kom det litt murringer i ryggen (svake mensensmerter). I dag tidlig gikk vannet. Begynte med litt lekking og var usikker på om det var vann eller utflod. Men plutselig kom det masse. Vært på kontroll og sjekket status. Nå er det bare å være hjemme til neste kontroll i morgen, med mindre ting skjer i mellomtiden da. Litt mer kynnere med murringer nå.
Masse lykke til! Høyrest ut som fødsel er nært foreståande då :)

Var til jordmor i dag og ho sa at eg ikkje hadde "fødeblodtrykk" enno. Dvs at underblodtrykket skulle vere høgare enn 80 visstnok. Har aldri høyrt om det før

Lykke til! ❤️❤️❤️

Var til jordmor i dag og ho sa at eg ikkje hadde "fødeblodtrykk" enno. Dvs at underblodtrykket skulle vere høgare enn 80 visstnok. Har aldri høyrt om det før
Hva mente hun med det? Kanskje at man ofte setter i gang fødselen dersom blodtrykket stiger (som kan være tegn på svangerskapsforgiftning)? Jeg har aldri undertrykk over 80, og spesielt ikke som gravid og under fødsel.

Back
Topp