Modningstegn

Mammacile

Mammacile
Nå nærmer det seg termin for flere her inne:p Kjenner jeg er utrolig spent på når lillebror vil melde sin ankomst. 36+4 idag. Storesøster kom 39+0 i styrtfødsel. Her har magen sunket, og hodet er festet. Har myye nedpress om dagene, noe som er veldig ubehageligo_O Har begynt å pakke sykehusbagen, og skal til frisør, kiropraktor og modningsakupunktur neste uke - så kan han egentlig bare komme fra uke 38 av:) Storesøster er nok mer utålmodig enn mammaen! Andre som har tanker om når fødselen kommer til å starte? Eller tegn på at det nærmer seg? Jammen er det tungt de siste ukene. Føler jeg har gått i spareblussmodus, og bare vil lade opp mest mulig til det som venter.
 
Jeg skal også til modningsakupunktur neste uke, iom.at det er første er jeg redd for å måtte gå over, så må forsøke d [emoji846] er 37+5 i dag. Utenom noe menssmerter innimellom er d ikke noe som tilsier at noe er på gang her enda hvert fall
 
Modningsakupunktur til tirsdag på meg :)
Spent siden jeg aldri har fått aku før.

Har hatt litt menssmerter hver dag siste uka i tillegg til nedpress og kynnere men føler ikke noe fødsel er nært foranstående enda.

Håper å slippe overtid!
 
Er 36+1 og de siste dagene har magen sunket og jeg har mye nedpress. Jordmor mente jeg neppe går til termin. Håper hun har rett! Er så lei!
 
Jeg er 35+3, og andregangs. Magen min sank veldig i uke 34, og hodet ligger dypt ned i bekkenet. Opplever mye nedpress og til tider murring i ryggen. Har også mye slimete utflod. Fødte 11 dager etter termindato ved forrige fødsel, og har null tro på at fødselen kommer til å starte av seg selv før termin denne gangen heller. Nå skal jeg settes igang et par uker før termin uansett, så når fødselen ville startet spontant får jeg neppe vite denne gangen:)
 
36+5 i dag og førstegangs. Har såå lyst på baby før eller til termin, men regner med jeg går over ;) Ingen følelse på at han kommer snart, annet enn at jeg har begynt å få litt menssmerter i det siste. I tillegg varer kynnerne lenger og er vondere. Men er som sagt førstegangs, så aner ikke hva som er normalt eller kan være modningstegn etc. :) Spennende å se når du får din da! :D
 
Nå nærmer det seg termin for flere her inne:p Kjenner jeg er utrolig spent på når lillebror vil melde sin ankomst. 36+4 idag. Storesøster kom 39+0 i styrtfødsel. Her har magen sunket, og hodet er festet. Har myye nedpress om dagene, noe som er veldig ubehageligo_O Har begynt å pakke sykehusbagen, og skal til frisør, kiropraktor og modningsakupunktur neste uke - så kan han egentlig bare komme fra uke 38 av:) Storesøster er nok mer utålmodig enn mammaen! Andre som har tanker om når fødselen kommer til å starte? Eller tegn på at det nærmer seg? Jammen er det tungt de siste ukene. Føler jeg har gått i spareblussmodus, og bare vil lade opp mest mulig til det som venter.

Sniker litt fra marsgruppa [emoji4] Hva er modningsakupunktur? Hørtes spennende ut..
 
https://www.femjordmodre.no/modningsakupunktur/ Akupunktur som skal hjelpe på at modning/latensfasen før fødselen blir kortere,og at fødsel starter innen termindato:) Aldri prøvd det før, så veldig spent på om det har effekt! Hadde 1 døgn med modningsrier før jeg var i aktiv fødsel med første barn:confused:

Så spennende med modningsakupunktur! Har aldri hørt om det før... Har hatt god effekt av akupunktur ift søvnvansker ved de forrige svangerskapene mine da så dette må jo være verdt et forsøk

Hvor reiser dere for å få modningsakupunktur?
 
Så spennende med modningsakupunktur! Har aldri hørt om det før... Har hatt god effekt av akupunktur ift søvnvansker ved de forrige svangerskapene mine da så dette må jo være verdt et forsøk

Hvor reiser dere for å få modningsakupunktur?
Jeg skal til de på linken ovenfor:) de holder til på forus utenfor Stavanger;) Ville søkt på private jordmødre i nærheten av der du bor.
 
Back
Topp