Septemberbaby__
Flørter med forumet
Jeg er 35+5 og har ganske vonde "menssmerter". Kvalm og løs mage.. Ut ifra det dere andre skriver virker det som dette er modningstegn. Skal bli noen tøffe uker fremover hvis det fortsetter sånn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg er 35+5 og har ganske vonde "menssmerter". Kvalm og løs mage.. Ut ifra det dere andre skriver virker det som dette er modningstegn. Skal bli noen tøffe uker fremover hvis det fortsetter sånn![]()
Jeg har drevet på slik siden uke 34. Noen dager bedre, noen dager værre [emoji14] er nå 37+0 og tror jeg er langt unna fødsel enda [emoji14]Er nå i slutten av uke 34. Kynnerene har tatt seg kraftig opp siste par dager både i hyppighet og styrke. Samt økende utflod og sterke mensmurringer. Lurer litt på om det er modningsrier jeg har pga regelmessighet, styrke og at de kommer både i aktivitet og hvile. Noen her som kan gi noen god forklaring på forskjellen på kynnere og modningsrier og hvor lenge man har det før fødselen setter i gang?
Jeg har drevet på slik siden uke 34. Noen dager bedre, noen dager værre [emoji14] er nå 37+0 og tror jeg er langt unna fødsel enda [emoji14]