Modningstegn

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Noen som begynner å få modningstegn?
Forrige svangerskap kjente jeg absolutt ingenting før vannet plutselig gikk og hun var født 14 timer senere. Tror det kan ha med at hun lå i seteleie og lå veldig høyt, var ikke godt nok nede i bekkenet før en time før hun var født.
Denne gangen har jeg en del kynnere, ikke vonde, men det strammer veldig og magen blir knallhard. Har i tillegg menssmerter, kjennes som at mensen er like rundt hjørnet. Tror også babyen treffer noen nerver på sin vei nedover, for jeg får noen voldsomme støt i lysken med jevne mellomrom.

Har akkurat det samme som deg, bare at kynnerene er vonde. Er 34+3 idag.
Sist gikk jeg også lenge med masse modningstegn, og 2cm åpning et par uker. Var innom føden 2 ganger fordi jeg trodde at nuh! Men neida.
Men når han først kom hadde jeg ikke hatt noen symptomer på 2 døgn og gitt opp hele fødselen :p

Spent på hvordan det blir denne gangen. Sist stressa jeg så fælt for å få han ut, prøvde ALLE kjerringråd og hodet var i konstant kvernemodus. Denne gangen skal jeg bare la det skje, kanskje det går bedre for meg da :p

Støt innimellom, når han ligger med hodet nede.
Kynnere, spesielt når jeg sitter i ro på kvelden, og når vi kjører bil :p
Dårlig mage og murring.. regner med å gå sånn en del uker :p

Har hatt menssmerter i flere dager nå. Kynnere har jeg hatt hele veien.

Ingen modningstegn enda, og babyen står så høyt i magen at det nesten føles som at han er på tur ut halsen. Hadde ingen sist heller og endte med å bli satt i gang to uker på overtid. Håper å slippe det denne gangen.

Kynnere noen ganger i løpet av dagen. Noe mensmurringer, men det er ikke hver dag.
Kjenner trykk nedover, og stikninger i blant.

Ble satt i gang sist. Spent på hvordan det blir denne gangen.

Noen som begynner å få modningstegn?
Forrige svangerskap kjente jeg absolutt ingenting før vannet plutselig gikk og hun var født 14 timer senere. Tror det kan ha med at hun lå i seteleie og lå veldig høyt, var ikke godt nok nede i bekkenet før en time før hun var født.
Denne gangen har jeg en del kynnere, ikke vonde, men det strammer veldig og magen blir knallhard. Har i tillegg menssmerter, kjennes som at mensen er like rundt hjørnet. Tror også babyen treffer noen nerver på sin vei nedover, for jeg får noen voldsomme støt i lysken med jevne mellomrom.

Har det ganske likt som deg, egentlig. 34+5 i dag. Merket heller ingenting sist før modningsrier 2-3 dager før fødsel.

Kynnere, noe nedpress og noen ganske ubehaglige stikninger i fitta (kom ikke på en fin måte å si det på).

Mye kynnere og nedpress her også. Mange ganger ila dagen. Fikk sjekket det opp når eg var 32 uker (2 uker siden) med ul, og null modning for min del. Så mine kommer av stress og høyt aktivitetsnivået visstnok :P Ble satt igang i uke 3+6 sist med 0 grad av modenhet, så spennende å se om det etterhvert kan føre til noe modning her og :)

Her kjenner jeg en del stikkinger. Noen ganger må jeg bare stoppe opp rett hvor jeg står å vente til det går over :p Verst på morgenen, men kjenner mer og mer til det ila dagen. Ettersom dette mer eller mindre er de eneste plagene jeg har hatt gjennom svangerskapet, kan jeg virkelig ikke klage, hehe.

Mye kynnere og nedpress her og. [emoji4] mensmurringer nå de siste dagene i mage og rygg. Er 33 + 4

Masse kynnere her også... og et bekken som begynner å virkelig bli kranglete... [emoji51][emoji85] men nå er det bare 6 uker igjen [emoji122][emoji122][emoji119]

Hatt kynnere hele svangerskapet, men nå de siste 2-3 ukene har jeg hatt en del mer menssmerter og vondt inni exiten. Sånn skikkelig vondt. Stikker, brenner og igrunn så kjennes det ut som om de er på vei ut med en arm eller en fot. Tar det som tegn på modning jeg[emoji4]

Jeg har hatt litt menssmerter nå og da og litt ubehag i livmorområdet. Vet ikke helt om det anses som modningstegn :) Merker iallfall noen dager at det er noe som skjer.

Jeg har hatt litt menssmerter nå og da og litt ubehag i livmorområdet. Vet ikke helt om det anses som modningstegn :) Merker iallfall noen dager at det er noe som skjer.
Samme her. Hatt det nå til og fra i to dager. Det kan holde på å murre lenge om gangen, før det slipper helt. Vært kvalm, og dårlig i magen også. Så fort jeg anstrenger meg strammer magen..

Har kjent litt murringer, men ikke noe særlig mer enn det. Jobber som lærer og hatt lang god ferie. Er i grunn klar for å komme tilbake på jobb noen uker før jeg går ut i permisjon igjen:)

Back
Topp