Modningstegn

Tessa90

Snart mamma til 2
Novemberlykke 2015
Hvilke modningstegn har dere? Med vesla hadde jeg ingenting før riene begynte. Nå føler jeg kroppen lurer meg hver dag med kynnere og nedpress og stikkinger. I tillegg har jeg slitt med løs mage og kvalme o hele dag. Æsj. Gleder meg til å bli ferdig

Hvordan er formen deres?

Jeg tolker alt som modningstegn om dagen jo, så må visst kjenne litt mindre etter x) er førstegangs så forventet ikke å merke så mye. Her er det masse kynnere, nedpress og menssmerter. Hadde en del netter med masse maserier i tillegg. Måtte virkelig puste meg gjennom de verste, så ble jo lurt gang på gang. Stikke gjør det også til tider. Slimproppen har kommet litt og litt 3 ganger nå, men det trenger visst ikke ha noe å si. Slitsomt mot slutten nå, er så mye som skjer jo :p

Har en del vonde kynnere og murringer, og tidvis nedpress. Nedpresset har vært litt borte en stund men de siste dagene tilbake, og jm sa i dag hodet var godt nedi bekkenet nå og såvidt festet hørtes det ut som. Så da var det ikke rart om det pressa nedover. Hadde også en del slim forje uke men det har gitt seg. Kynnerne er det som er verst syns jeg.

Hvilke modningstegn har dere? Med vesla hadde jeg ingenting før riene begynte. Nå føler jeg kroppen lurer meg hver dag med kynnere og nedpress og stikkinger. I tillegg har jeg slitt med løs mage og kvalme o hele dag. Æsj. Gleder meg til å bli ferdig

Hvordan er formen deres?
Kom hun før eller etter termin da? Jeg er førstegangs, men føler ikke jeg har noen modningstegn.

Mye ubehag her å. Bekkenløsning for fullt og Magen er altfor stor og tung og med kynnere i tillegg blir det vondere å bevege på seg. Blir til at jeg ikke gidder å gjøre særlig mye.
Men tror ikke det betyr noe fra eller til. Vanlig å ha det sånn mot slutten. Babyen kommer når den kommer.:)

Hadde mye vonde kynnere med første. Men har enda mer nå, og enda 4 uker igjen til termin. I tillegg har jeg en del stikkinger i underlivet, noe jeg skjønner kan både være tegn på at kroppen klargjører seg men også at at hode fester seg. Hun har ligget med hodet ned en stund, men hadde ikke festa seg i forrige uke.

Formen ellers er veldig svingende, men merker generelt at det nærmer seg. Fått tilbake den der intense trøttheta og kvalmen. Har hovene og vonde bein og bekkensmerter. Så blir noen lange uker fremover, men heldigvis bare to dager igjen til permisjon. Det skal bli godt!

Har termin først 19. Så tar vel litt tid. Men kjente veldig nedpress og menssmerter og knivaktige stikk oppover i helgen som var. Kjenner lite om morgenen og natten, litt mer om kvelden. Barnebursdag på lør så da blir jeg nok pumpa nok.

Er førstegangs da.. Jeg har en del kynnere, mensmurringer i rygg, mage og ned i bena :depressed: i forskjellig grad.. føler at jeg har mer og kraftigere om natten.. Stikker og strammer seg i underlivet..føler magen er tung til tider.. har følt de siste dagene er litt rolige.. er 37+5..

Nå har jeg mye modningsrier, nedpress og nervesmerter i underlivet. Tror ikke det er så lenge igjen nå:)

39+1 i dag:)

Maserier i hele natt. Tar seg opp, dabber av. Nedpress. Stikker noen ganger. Ellers har det stukket mye tidligere i svangerskapet.

Jeg har ikke ett eneste tegn på at noe er på gang. Har ikke hatt en eneste kynner hele svangerskapet, ingen menssmerter, ingen ryggvondt, ingen bekkenplager, etc. Føler meg helt normal og i alt for "god" form til at jeg har troen på at en fødsel er nært forestående. Har termin 8/11. Jeg tipper jeg vel desverre er en av de som går maksimalt over og må settes i gang.

Gleder meg uansett så uendelig til å møte mini:)

Denne gangen gikk jeg med maserier i 4 uker før jeg fikk ordentlige rier. Da de ordentlige riene kom, gikk også slimproppen, og det kom litt og litt blod og mere slim i en uke før det gikk til fødsel. Med andre ord laaaang åpningsfase, men en rask og fin fødsel ;)

Jeg har ikke ett eneste tegn på at noe er på gang. Har ikke hatt en eneste kynner hele svangerskapet, ingen menssmerter, ingen ryggvondt, ingen bekkenplager, etc. Føler meg helt normal og i alt for "god" form til at jeg har troen på at en fødsel er nært forestående. Har termin 8/11. Jeg tipper jeg vel desverre er en av de som går maksimalt over og må settes i gang.

Sånn hadde jeg det sist svangerskap. Men pang så gikk vannet og han var ute 5 timer senere. Så det kan snu fort :) var 40+2 :) jeg var veldig klar for overtid, formen var jo super uansett :p

Denne gangen er det nedpress, kynnere og maserier i mangen uker. Typisk det blir overtid denne gang :p

Akkurat sånn var jeg med første! Null tegn til fødsel før riene startet dagen etter termin! Kom drøyt døgn på overtid og så for meg det samme som deg. Spent på denne gangen

Back
Topp