Modningstegn?

Johanne95

Flørter med forumet
Heia:) Nå er jeg 33+5 med lilleprinsen:) har de siste par ukene kjent stikking i underlivet, som om en knic stikker eller huden strekkes der nede! Disse smertene kommer og forsvinner raskt, og har kommet oftere enn i starten, spesielt på kveldstid:) er dette modningstegn?
Har også et punkt like ved navvelen hvor jeg har superondt ofte! Er som om jeg er kjempeøm i livmoren og huden over! Kjennes ut som et blåmerke, men lillegutt ligger aldri å sparker i den retningen :) hva kommer dette av?
Kjennes også ut som om han stanger mye i bekkenet, misstenker at han prøver å feste seg, men har ikke fått noe bekreftet eller avkreftet pga manglende kontroller pga sykdom hos jordmødrene her.... Hvilke symptomer har dere fortiden?

Lillegutt er foresten en engel og er rolig i bevegelsene:) ligger å strekker og drar seg døgnet rundt, men holder mye igjenn på harde spark:) så er bare kos og ingen smerter i den forbindelse her:))

Her stikker det også enormt mye og han driver graver seg fryktelig ned i bekkenet :) helt normalt rundt denne tiden, og jordmor sa det var modningstegn :D

Jeg synes de stikningene er så himla vonde. Det hender jeg hyler til når de kommer. Har dere det også slik? Jeg får nesten litt panikk noen ganger, når det kommer mange på rappen. Og er dere sikre på at det er et modningstegn, og ikke bare en dust plage?

Jeg synes de stikningene er så himla vonde. Det hender jeg hyler til når de kommer. Har dere det også slik? Jeg får nesten litt panikk noen ganger, når det kommer mange på rappen. Og er dere sikre på at det er et modningstegn, og ikke bare en dust plage?

Jepp må til tider puste meg igjennom! Det er baby som graver seg nedover i bekkenet og trykker på nerver :) så modningstegn ja.

Jepp må til tider puste meg igjennom! Det er baby som graver seg nedover i bekkenet og trykker på nerver :) så modningstegn ja.

Jeg har slike stikkinger men her ligger lillebror i tverrleie så han er ikke nede i bekkenet mitt. Så det må kunne være flere grunner til at man har de teite stikkingene.

Jeg har slike stikkinger men her ligger lillebror i tverrleie så han er ikke nede i bekkenet mitt. Så det må kunne være flere grunner til at man har de teite stikkingene.

Ja, men selv i tverrleie kan de vel bokse fint ned i bekken og treffe nervene tro:D? Aner ikke, men stikking nedentil er isåfall generelt et tegn på modning og at baby går i bekken, spesielt hvis de ligger med hodet ned da, fikk jeg beskjed om av fra jordmor :) guffent er det uansett, vondt :o

Ja, men selv i tverrleie kan de vel bokse fint ned i bekken og treffe nervene tro:D? Aner ikke, men stikking nedentil er isåfall generelt et tegn på modning og at baby går i bekken, spesielt hvis de ligger med hodet ned da, fikk jeg beskjed om av fra jordmor :) guffent er det uansett, vondt :o

Joda han kan sikkert bokse ned i bekkenet, men han ligger ikke ned i bekkenet :) jeg skulle bare frem til at det må være flere årsaker til stikkingene enn at ungen går ned i bekkenet. For her ligger han som sagt ikke i bekkenet men jeg har hatt mye stikkinger :) ja det er ikke noe godt...

Joda han kan sikkert bokse ned i bekkenet, men han ligger ikke ned i bekkenet :) jeg skulle bare frem til at det må være flere årsaker til stikkingene enn at ungen går ned i bekkenet. For her ligger han som sagt ikke i bekkenet men jeg har hatt mye stikkinger :) ja det er ikke noe godt...

Ja det er sant :) tror det er modningstegn her, for hver gang det stikker så har jeg en del nedpress samtidig :p men ser ikke på det som et tegn på fødsel akkuratt, haha :) men gøy vi nærmer oss :D

Ja det er sant :) tror det er modningstegn her, for hver gang det stikker så har jeg en del nedpress samtidig :p men ser ikke på det som et tegn på fødsel akkuratt, haha :) men gøy vi nærmer oss :D

Ja det skal bli godt å bli ferdig men kjenner nå at jeg er ikke klar for at han skal komme heller haha :P

Fikk samme stikking idag etter 10-15 min rask gange.. Sammen med noen smerter nederst i magen.. Følte jeg ble skikkelig "straffet" ;)
Jeg er bare 33+3 så det er kanskje litt tidlig med sånne modningstegn?

E e og 33+4 bare og har de stikkingan opp te flere ganger daglig :)) e ikke så vondt at e hyle her nei! Meir som en blodprøve, men har samtidig ofte litt svie rundt urinrøret ca! Kjennes ut som alt tøyes! :) ultralyd imorra, spent på om hodet e festa:)) hørt at de stikkingan ofte kan forutsak at lille hellpå å feste hodet!

Jeg har nå hatt det slik siden uke 10, mye kynnere og ligamentsmerter. Eneste forskjell nå i uke 33 er at det skjer mer i bekkenet

Ubehaglelige, men ikke i nærheten av å skrike. Er mer bekymret for fødselen som er rett rundt hjørnet :O. Da snakker vi skriking, ihvertfall for min del. Heldigvis finnes epidural :)

Back
Topp