Modningstegn

Missy

Glad i forumet
Gratulerer så mye til alle som har født:) så stas!! Tenk for noen fantastiske julegaver vi får/har fått:)

Jeg har termin i dag, og er førstegangsfødende. Jeg merker jeg kjenner og kjenner etter det minste modningstegn:p vet ikke hva jeg skal kjenne etter engang:p

Hva slags modningstegn fikk dere? Hvordan startet fødselen?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde veldig stikninger i underlivet og nedpress. Min fødsel startet med rier.

Kynnere hele dagen, slimete utflod (slimproppen), stikninger, nedpress, gikk ofte på do (nr 2) dette var med tredje :) nå venter jeg på nr 4!!!

Løs mage
Slimproppen gikk
Maserier
Nedpress

Føler at jeg er en av de som ikke kjenner NOE som helst. Ikke veldig tydelige tegn hvertfall. Men har hatt noen murringer i ryggen, noen få klare kynnere, og et par tilfeller (korte) med maserier, men stort sett etter undersøkelser. Har nå 2 cm åpning, 2 cm lang mormunn som er passe myk og sentrert (jepp, nett blitt sjekka!) så det må ha hjelpt på den lille modningen jeg har kjent ;) er på overtid og 2.gangs, så "skulle bare mangle"

Slimproppen har gått, 14 dager siden.

Ingen tegn sist, før vannet gikk! Denne gangen er det bare hyppigere og noen litt vonde kynnere av og til.. :/

Ni dager til termin her, og har kynnere heeeele tida (men ikke vonde). Mye stikking i underlivet også, kjennes ut som kniver (au!). Sist husker jeg ikke helt men hadde mye mensmurringer siste dagen, pluss at jeg blødde litt. Da startet riene neste natt. Heier på at noe skjer snart men er ikke 100% klar enda. Fikk én litt intens krampe her en natt, og kjente igjen smerten fra sist. Istedet for å bli glad for å kanskje være igang så fikk jeg litt småangst. Var nokikke helt klar da:)

Jeg hadde ingen spesielle tegn sist, med unntak av økt utflod (som jeg trodde var slimproppen, men som sikkert ikke var det ut fra de beskrivelsene jeg har sett her...). Jeg fikk også en del mer vann i kroppen de siste to ukene, men det er vel ikke noe tegn.... Nei, jeg tror ikke jeg kjente noe før den dagen jeg fødte. Men da var jeg ikke i tvil. Jeg visste at det var fødsel på gang. Det begynte med kynnere/rier (noe jeg ikke opplevde før denne dagen) som ble stadig tettere. Det begynte i 4-tida på natta, og ble regelmessig og smertefullt litt før kl 12. Fødselen var ikke i gang før rundt 17, og jeg fikk prinsessa mi i armene rundt 2230.

Jeg kjenner nå (som sist) at jeg virkelig går å leter etter tegn, har veldig lyst til å få møte den lille nå! Men, nei, finner ikke noe!

Back
Topp