Modningstegn/latensfasen

Creazymamma212121

Flørter med forumet
Er i uke 36+1
Mensenmurring ganske konstant i korsryggen, rumpe,lår,hofta , og har ofte følelsen av at jeg må på do.
Kynnere uregelmessig noen gang vonde andre gang ikke så vonde , Lightning crotch , noe smerter inni vulva . var på føden for noen dager siden grunnet regelmessige stramminger i magen fikk igjen beskjed om irritert uterus og mulig latens fase .
Innlagt på sykehuset i uke 34+3 grunnet smerter og høy aktivitet fikk beskjed om irritert uterus og ble behandlet mot uvi som jeg i etterkant fikk vite om .

Hvordan hadde dokker det før fødsel hva tenker dere om min situasjon katti kan det gå til aktiv fødsel ?

Det er dessverre vanskelig å forutsi hvordan forløpet blir. Noen opplever en fryktelig lang latensfase, mens andre går over til aktiv fødsel uten å legge merke til andre symptomer. Hvis du føder i uke 37+0 regnes ikke barnet som prematur lenger, så jeg krysser fingrene for at babyen din holder seg inne en uke til! :Heartred

Det er dessverre vanskelig å forutsi hvordan forløpet blir. Noen opplever en fryktelig lang latensfase, mens andre går over til aktiv fødsel uten å legge merke til andre symptomer. Hvis du føder i uke 37+0 regnes ikke barnet som prematur lenger, så jeg krysser fingrene for at babyen din holder seg inne en uke til! :Heartred
Ja
Nå er det bare et par dager til …
Har du noe erfaring med modning/latens fasen

Ja
Nå er det bare et par dager til …
Har du noe erfaring med modning/latens fasen
Jeg har vært heldig og hatt veldig korte latensfaser alle tre ganger (fra kanskje 6 til 1 time, og ikke særlig vondt, bare mensmurringer), men de to siste gangene hadde jeg kynnere og nedpress i flere uker før fødselen. Trodde jeg skulle føde tidligere enn jeg gjorde!

Back
Topp