Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kan jeg begynne å få troa! Frøkena presser nedover noen ganger ila ettermiddagen, og jeg har hatt 2 vonde tak i ettermiddag! Slim hver gang jeg har vært på do, og tilogmed etter dusj er det kommet slim til jeg skal tørke meg [emoji4] Vet ikke om jeg skal tørre å håpe her?! Noen som kjenner igjen forløpet? [emoji56]
Dette er så spennendeNå kan jeg begynne å få troa! Frøkena presser nedover noen ganger ila ettermiddagen, og jeg har hatt 2 vonde tak i ettermiddag! Slim hver gang jeg har vært på do, og tilogmed etter dusj er det kommet slim til jeg skal tørke meg [emoji4] Vet ikke om jeg skal tørre å håpe her?! Noen som kjenner igjen forløpet? [emoji56]
Åhh, så spennendeNå kan jeg begynne å få troa! Frøkena presser nedover noen ganger ila ettermiddagen, og jeg har hatt 2 vonde tak i ettermiddag! Slim hver gang jeg har vært på do, og tilogmed etter dusj er det kommet slim til jeg skal tørke meg [emoji4] Vet ikke om jeg skal tørre å håpe her?! Noen som kjenner igjen forløpet? [emoji56]
Dette er så spennende![]()
Åhh, så spennendehvordan går det med deg?
Flere som er veldig spente(spesielt kveld/natt) om fødselen skulle starte? Jeg er så spent at det går utover søvn de få timene jeg kunne sovet og begynner bli slitsomt...gruer meg veldig til bilturen med rier da jeg ble sendt hjem sist og nå har vi 1 times kjøretur en vei..,kan hende jeg gruer meg/stresser ekstra over dette da mannen kommer hjem 12-1 tiden hver natt og jeg er alene med storebror hvis det starter om natten[emoji28]var ikke så "nervevrak" sist, men da visste jeg heller ikke hva jeg gikk til!
Jeg er akkurat likedan! Med unntak av det med bilturen da, for jeg bor bare 10 min unna sykehuset.... Hehe. Jeg hadde derimot styrtfødsel sist og er derfor veldig spent på om jeg klarer å vurdere rett for når jeg skal reise inn. Forrige gang låg jeg på sykehuset Siste mnd og ble satt i gangFlere som er veldig spente(spesielt kveld/natt) om fødselen skulle starte? Jeg er så spent at det går utover søvn de få timene jeg kunne sovet og begynner bli slitsomt...gruer meg veldig til bilturen med rier da jeg ble sendt hjem sist og nå har vi 1 times kjøretur en vei..,kan hende jeg gruer meg/stresser ekstra over dette da mannen kommer hjem 12-1 tiden hver natt og jeg er alene med storebror hvis det starter om natten[emoji28]var ikke så "nervevrak" sist, men da visste jeg heller ikke hva jeg gikk til!