modningstegn, anyone?

En tråd i 'Desember 2013' startet av Tutta, 18 Nov 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. daydreamer Glad i forumet

nei det er ikke vanlig å få noen ekstra ul for det, da måtte jo det vært fast for alle, er jo mest vanlig å ha ul kun i uke 18-20 and thats it :) ville ikke bekymra meg for det. Hvis du uansett hadde lekki så lite at du ikke er sikker på at du gjør det, så fyller jo hele tida fostevannet seg på nytt i livmora, den tømmer seg ikke ;) og det er veldig vanlig å få mer tyntflytende utflod mot slutten som kan minne om å lekke :p

Med førstemann festa min seg veldig tidlig, det er normalt om du er førstegangs (?). Håper at det skjer litt før termin da, for er jo greit å slippe å gå over! :) men håper at du går til uke 37 i alle fall, det er jo best for babyen (selv om vi noen ganger kan bli utålmodig så er jo ikke alltid vårt ønske om å "bli ferdig" best for bebisen :p )

blir morro å følge dette forumet fremover nå, kommer til å poppe ut desember-babyer en etter en :D

2. Amelia Bedelia Elsker forumet

Her har hun lagt i hodeleie siden uke 29 og hodet har vært festet siden uke 31, ingen som har sagt hun kommer til å komme tidlig fordeom..

Sent from my iPhone using BV Forum

3. Tutta Elsker forumet

jordmor merker det vel for lekker du, så flater vel sf målet ut? tror jeg lekker selv iblant, men er nok bare utflod og så blir jeg veeldig svett med en gang jeg er aktiv (varmebyger delux).. men tror du at du lekker så må du gi beskjed til jordmor.

4. Trilja Andre møte med forumet

Shit det var nesten som å lese om meg selv! :) Har det akkurat likedan, er uke 35+6 idag og har hatt de samme tegn som deg de siste ukene, bortsett fra ingen melk fra brystene. Føles ekkelt å sitte for jeg føler at jeg har noe mellom beina lissom, og det er også vondt i endetarmen ved å sitte og gå på do.. Leste at det typisk er hodet til babyen som er langt nede i bekkenet og presser mot tarmen.

Jeg har termin 23. des, men har også en sterk følelse på at han kommer endel før, jeg vet ikke helt hvorfor men kan liksom ikke skjønne at han skal være der i over 4 uker til.. Han kjennes så "klekkeferdig" ut :p Magen er hard som en bowlingkule nesten hele tida, bare jeg bøyer meg så kommer kynnerene. Mensmurringer og stikkinger/smerter nedover har også vært i halvannen uke nå, men ikke store smerter da, bare mye småvondter og stikkinger. ER det faktisk tegn på at fødselen nærmer seg?? Eller bør jeg belage meg på julaften uten baby... Skulle så inderlig gjerne visst når han kom, har invitert hele svigerfamilien på julaften og er litt nervøs for at jeg akkurat har kommet meg hjem til da og er sårbar og hormonell....

Del denne siden