Modningssmerter?

VeldreidSkrævadottir

Forumet er livet
Jeg har hatt endel menslignende smerter i det siste. Kjenner også at han nesten presser seg ut der nede. Det er vel nedpress!?
Er det modning når man har menssmerter så sent i sv.skapet?

Jeg føler meg helt grønn, for forrige svangerskap kjente jeg INGENTING før fødselen var i gang, og dette nedpresset folk snakket om kjente jeg ikke før jeg hadde 10 cm åpning[8D]

jeg hadde det likt som deg, med nr 1 kjente jeg nada! med nr to startet det tidlig og ettervert ble det ganske ubehagelig også, det gjorde regelrett vondt! var sikker på at jeg kom til å føde tidlig.... men ungen kom først 10 dager etter termin...

Sånn har jeg hatt mye av både i svangerskap 3 og allerede nå. [&:][:-]

ORIGINAL: veteran

jeg hadde det likt som deg, med nr 1 kjente jeg nada! med nr to startet det tidlig og ettervert ble det ganske ubehagelig også, det gjorde regelrett vondt! var sikker på at jeg kom til å føde tidlig.... men ungen kom først 10 dager etter termin...

Haha, håper litt på det samme[8D]

ORIGINAL: schnuppa

Sånn har jeg hatt mye av både i svangerskap 3 og allerede nå. [&:][:-]

Usjda[&o] Det var tidlig!!

Fikk det sånn jeg også i går. Kjentes nesten ut som om han drev å pressa ut hånda eller foten sin. Var veldig vondt, og jeg begynte å lure på om noe var pågang.. Men nå kjenner jeg ikke stort.. Med de to første kjente jeg ingenting før fødselen var i gang.

ORIGINAL: Mamma 07/09/11

Fikk det sånn jeg også i går. Kjentes nesten ut som om han drev å pressa ut hånda eller foten sin. Var veldig vondt, og jeg begynte å lure på om noe var pågang.. Men nå kjenner jeg ikke stort.. Med de to første kjente jeg ingenting før fødselen var i gang.

ja ikke sant tidvis lurte jeg faktisk på om det stakk ut en fot eller arm.

ORIGINAL: veteran

ORIGINAL: Mamma 07/09/11

ja ikke sant tidvis lurte jeg faktisk på om det stakk ut en fot eller arm.

Hehe, det gjorde jeg å. Var flere ganger jeg tenkte at jeg måtte kjenne om det var noe som stakk ut.. [:D]

Back
Topp