Har hatt modningsrier nå i snart 2 uker. Hadde før det en uke med litt «mensenmurring» før de gikk over til å komme i tak. Begynte med litt ila dagen, og 30-40min mellomrom - men er nå kommet til at jeg har en konstant murring som ligger i ‘bunnen’ hele tiden, så får jeg rier på toppen. For det meste er det en murring/stikkende smerte men har også perioder hvor de er så sterke at jeg må stoppe opp å puste meg gjennom de.. Varierer hvor ofte de kommer nå, men ligger for det meste mellom 5-12min. Og dette er store deler av døgnet. Blir virkelig forverret ved aktivitet.
Kjenner meg så utrulig sliten og lei… og veldig kjedelig at det aldri tipper over til å bli noe mer. Lurer på om noen har det likt, evt tips?
Kjenner meg så utrulig sliten og lei… og veldig kjedelig at det aldri tipper over til å bli noe mer. Lurer på om noen har det likt, evt tips?

Jeg hadde det akkurat slik ved forrige graviditet på slutten. Holdt vel på i ca to uker med modningsrier av og på til alle døgnets tider. Menssmerter lå ganske greit i bakgrunnen hele veien.