Modningsrier?

Bunnymama

Bli kjent med forumet
Hei, er i dag 37+1 og i natt våknet jeg kl. 02.00 av mensensmerter i mage og rygg. Utover natten ble smertene mer til tak i magen, det begynte i nedre del og dro seg oppover. Var ikke veldig vondt, men ubehagelig. Holdt på sånn frem til 07.30 til morran i dag. Jeg våknet hver gang takene kom, så ble kjempe lite søvn i natt:sorry:

Etter jeg sto opp har jeg ikke merket noe annet enn mensensmerter i rygg og magen, og at magen starmmer seg innimellom.

Er dette modningsrier, eller kan det være starten på noe? Og hvor lenge kan det være sånn før det skjer noe? :)
 
Sniker fra mars 21.

Det kan godt være modningsrier. Jeg hadde dette fra ca. 36+0 til fødsel 39+1. De var også regelmessige og holdt på i mange timer før de gav seg. De roa seg ned kanskje 2-3 dager før fødsel. Så da fikk jeg slappa skikkelig godt av og sovet godt dagene før. Har hørt om de som har modningsrier enda lenger. Det er slitsomt og man blir lei, men bare hold ut. Snart er du i mål!

Hos noen starter jo fødsel med slike rier; ikke så vonde, men at de tar seg opp i styrke. Hos meg derimot sa det PANG og det var supervondt fra 1. rie :hilarious::hungover: Så her var det ingen tvil.
 
Sniker fra mars 21.

Det kan godt være modningsrier. Jeg hadde dette fra ca. 36+0 til fødsel 39+1. De var også regelmessige og holdt på i mange timer før de gav seg. De roa seg ned kanskje 2-3 dager før fødsel. Så da fikk jeg slappa skikkelig godt av og sovet godt dagene før. Har hørt om de som har modningsrier enda lenger. Det er slitsomt og man blir lei, men bare hold ut. Snart er du i mål!

Hos noen starter jo fødsel med slike rier; ikke så vonde, men at de tar seg opp i styrke. Hos meg derimot sa det PANG og det var supervondt fra 1. rie :hilarious::hungover: Så her var det ingen tvil.

Takk for svar! Huff så lenge du måtte gå å. :( Håper jeg slipper å gå så mange uker med det. Tenker spesielt på søvnen da jeg har kronisk migrene som blir trigget av for lite søvn :(
Har forstatt murringer og mensensmerter enda, så får se om det skjer noe ila noen dager :woot:
 
Har det slik jeg også.... Er sååå slitsomt og tungt, er på 3 dagen nå... Er i uke 36+0..."
 
Jeg fikk skikkelig mensensmerter etter en gåtur i går. Det gikk over etterhvert ved hvile, og lurer på om flere slike turer/aktivitet kan få fødselen fortere igang? 36+2
 
Jeg fikk skikkelig mensensmerter etter en gåtur i går. Det gikk over etterhvert ved hvile, og lurer på om flere slike turer/aktivitet kan få fødselen fortere igang? 36+2

Nei, normalt sett vil det bare gjøre deg mer sliten. Men litt aktivitet hver dag er uansett bra for kroppen :)
 
Back
Topp