Modningsrier

Ulvehungeren

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Er det flere som er plaget av modningsrier? Jeg er så lei nå. Er vel 5 natten jeg plages av modningsrier, som blir sterkere for hver natt. Men dabber av på morgon og blir helt motløs. Blir jo lurt gang på gang .... sist fikk jeg dette natten før fødsel, så dette føles bare helt håpløst. Som en gammel bil som ikke klarer å starte :dead:

Underskriver på denne! Nå har det kjentes som om fødselen skal starte hvert øyeblikk i en hel uke, men ingenting skjer.
På fredag kveld var jeg sikker på at ting var i gang, for da kom det kraftige regelmessige rier, men så stoppet de plutselig opp, og ikke noe mer har skjedd siden. Bare vonde kynnere av og til, og sykt vondt i korsryggen og nedpress hele tiden!

Blir så frustrert av å gå med så mye ubehag hele tiden uten at det skjer noe på ordentlig!!
Snart kommer ingen til å tro meg når ting er på gang på ordentlig!

Jepp, her også. Tegningsblødning, slimpropp, kynnere, mensmurringer og modningsrier som varierer i styrke og hyppighet, men fortsatt ingen fødsel. Slitsomt å gå å vente på fødsel og så skjer det ingenting :(

Skjønner ikke hvorfor jeg skal være så mye mer plaget denne gangen - trodde fødsel nr 2 skulle gå lettere, og trodde i hvert fall ikke at jeg skulle gå lengre over denne gangen. Har hele tiden trodd han skulle komme tidlig, og fått beskjed av lege og jordmor fra tidlig av om å være forsiktig og ta d med ro. Men her ligger altså luringen alt for godt inni magen o_O og bare sliter meg ut med fake News :facepalm:

Er det flere som er plaget av modningsrier? Jeg er så lei nå. Er vel 5 natten jeg plages av modningsrier, som blir sterkere for hver natt. Men dabber av på morgon og blir helt motløs. Blir jo lurt gang på gang .... sist fikk jeg dette natten før fødsel, så dette føles bare helt håpløst. Som en gammel bil som ikke klarer å starte :dead:
Har hatt det i maange uker :hungover::dead::dead::dead: Men nå blir det ikke sterkere og har vært mer uregelmessig, så føler meg som en gammel bil man ikke får start på, men som triller sakte men sikkert baklengs:hilarious:

Skjønner ikke hvorfor jeg skal være så mye mer plaget denne gangen - trodde fødsel nr 2 skulle gå lettere, og trodde i hvert fall ikke at jeg skulle gå lengre over denne gangen. Har hele tiden trodd han skulle komme tidlig, og fått beskjed av lege og jordmor fra tidlig av om å være forsiktig og ta d med ro. Men her ligger altså luringen alt for godt inni magen o_O og bare sliter meg ut med fake News :facepalm:
Skulle nesten tro jeg hadde skrevet dette selv :banghead:

Back
Topp