Modningsrier?

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Junispirene24❤️
Kan modningsrier/begynnende rier kjennes ut som stikk i rumpa?
I dag har slimproppen gått i flere omganger, hatt litt murringer fremme rett under magen ca, og fått tømt meg en del (ikke diare). Og nå fikk jeg et par ganger sånn stikk eller stråling i rumpa. Ble usikker på om det kanskje kan være starten på noe. :confused005
 
Jeg har det nå. Og kraftige smerter oppover korsryggen og menssmerter :eek: termindato idag, så spent om det skjer noe i natt da.......:p
 
Jeg har det nå. Og kraftige smerter oppover korsryggen og menssmerter :eek: termindato idag, så spent om det skjer noe i natt da.......:p

Så spennende! Høres ut som det er noe på gang med deg ihvertfall! :D
Har ikke termin før om en uke, men blir satt igang mandag, så håper det starter av seg selv innen helgen er over så jeg slipper igangsetting eller at kroppen ihvertfall er klar for fødsel. :smiley-angelic001
 
Så spennende! Høres ut som det er noe på gang med deg ihvertfall! :D
Har ikke termin før om en uke, men blir satt igang mandag, så håper det starter av seg selv innen helgen er over så jeg slipper igangsetting eller at kroppen ihvertfall er klar for fødsel. :smiley-angelic001

Ja jeg blir satt igang onsdag på termin dato om ikke noe skjer før det... Sjekket litt rundt, for det virket på legen som de ikke forventet mye modning når man begynte før overtid... Og skal teste akupunktur I dag.
Selv har jeg trodd de stikkene nederst i ryggen og rumpa har vært babyen som kryper nedover og bekkenet jeg da.

Spennende tider.
 
Ja jeg blir satt igang onsdag på termin dato om ikke noe skjer før det... Sjekket litt rundt, for det virket på legen som de ikke forventet mye modning når man begynte før overtid... Og skal teste akupunktur I dag.
Selv har jeg trodd de stikkene nederst i ryggen og rumpa har vært babyen som kryper nedover og bekkenet jeg da.

Spennende tider.

Ja, det er vel ikke så stor sjangs for at det er modning før etter termin. :happy:
Det kan godt hende det er babyen også, det aner jeg ikke. Jeg har ikke hatt noe av det i dag, men håper fortsatt at ting plutslig kan skje. Så får prøve å få med samboer på en runde i kveld for å se om det kan hjelpe. :hilarious:

Veldig spennendes tider for oss alle! :joyful:
 
Sniker. Hadde kun rier i korsrygg og nedover rumpe! Spennende, lykke til:woot:
 
Sniker. Hadde kun rier i korsrygg og nedover rumpe! Spennende, lykke til:woot:

Tusen takk! Her har jeg nå i ettermiddag begynt å få vondt fremme. Så håper det betyr at ting er på gang. :smiley-angelic001:D
 
Back
Topp