Modningsrier..

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
For dere som har født før, om dere hadde modningsrier: hvor lenge gikk dere med de før en evt fødsel? Hvordan opplevde dere modnings riene?

Mine modningsrier startet rundt 11tiden på kvelden, og lille snupp er født 05.09 på morningen :)
De var ikke så ille, ubehagelig vil jeg beskrive de :)

Mine modningsrier startet rundt 11tiden på kvelden, og lille snupp er født 05.09 på morningen :)
De var ikke så ille, ubehagelig vil jeg beskrive de :)

Modningsriene mine var mer ubehagelig igår, ikveld kjennes de litt vonde synes eg. Men er ikke skikkelig tak og regelmessighet på de:-)
Spent på hvor lenge eg kan gå slik. Blir litt sliten, får ikke hvilt meg skikkelig føler eg..

Det gikk ganske fort for min del, tok et par paracept rundt tolv tiden, da fikk jeg sove litt til før vi reiste til sykehuset. Da vi kom frem var jeg allerede halvveis, så modningsrier hadde jeg vel bare i et par timer :)
Lykke til! :D

Prøv å legg deg på siden med en god og varm varmeflaske, det hjalp meg en stund på sykehuset. Da var jeg jo i fullmakt, men det må da kunne hjelpe på mrier og? :)

Kynnere er svakere enn modningsrier, de er mer som kraftige murringer :) mens modningsrier er som mini mini mini rier :)

Fikk heldigvis sovet litt bedre i natt:-)
Men kjenner de fortsatt, er ganske harde tak. Våknet bare 3 turer i natt da!

Eg trodde M.riene var kynnere som var litt kraftigere bare, men JM som fortalte at det mest trolig var m.rier da hun kjente på magen min å så mimikken min når eg fikk de.

Endel jordmødre mener også at modningsrier ikke eksisterer!
Som førstegangs gikk jeg med modningrier i flere uker før fødsel

Da har jeg hatt maserier hele igår kveld og natt igjen!!! Er så lei. De er så vonde også. Måtte ta rihemmende og det hjalp litt så jeg kunne sove ca 1,5 time før det begynte igjen. Stod opp da ryggen/nyrene verket sånt av å ligge så det roet seg litt så skal prøve å sove. Men kjenne fort at det begynne å bygge seg opp noe snart.....er så lei!!!!!

Da har jeg hatt maserier hele igår kveld og natt igjen!!! Er så lei. De er så vonde også. Måtte ta rihemmende og det hjalp litt så jeg kunne sove ca 1,5 time før det begynte igjen. Stod opp da ryggen/nyrene verket sånt av å ligge så det roet seg litt så skal prøve å sove. Men kjenne fort at det begynne å bygge seg opp noe snart.....er så lei!!!!!

Huff, leit at du ikke får hvilt deg skikelig før det begynner på igjen!
Eg fikk og veldog vondt i rygg og nyrepartier inatt da det sto på. Er dette vanlig? Ga seg ikke før flere timer med tråkking inne i leiligheten og at eg fikk strukket ut kroppen..

Back
Topp